Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz zdobyć darmową wejściówkę na VideoWars by ScreenLovers? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A z Michałem Duninem]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A z Michałem Duninem]
Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI, które agencje i marki powinny uwzględniać? Jakie regulacje prawne w kontekście AI mają największy wpływ na branżę komunikacyjną? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach? Odpowiedzi poznasz 11 lipca podczas NM Q&A live z Michałem Duninem.
O autorze
2 min czytania 2024-06-21

* spotkanie rekomendowane przez SAR *

Grupy robocze SAR, które zajmowały się tematem AI w branży, wypracowały ramowe rozwiązania, standardy oraz narzędzia edukacyjne, które mają pomóc agencjom i klientom wdrożyć AI w sposób odpowiedzialny i efektywny.

Dzięki działaniom grup powstał szereg narzędzi i zasobów, które pomogą agencjom i klientom wdrożyć AI w sposób odpowiedzialny i efektywny. Wśród powstałych dokumentów znalazły się:

  • GenAI cheatsheet SAR, czyli onepager z najważniejszymi obszarami we współpracy na linii klient-agencja,
  • metodologia researchu i oceniania narzędzi AI, czyli przewodnik po procesie researchu narzędzi AI,
  • arkusz researchu narzędzi AI, czyli plik wspierający research narzędzi AI, według rekomendowanej metodologii,
  • przykładowa polityka korzystania z narzędzi Generative AI, która określa przejrzyste zasady wykorzystania narzędzi Generative AI w agencji marketingowej.

Szablony dokumentów znajdziesz w artykule #NMInsights: polityka odpowiedzialnego korzystania z narzędzi Generative AI i arkusz ich researchu [dobre praktyki SAR].

Już 11 lipca na pytania czytelników i czytelniczek NM odpowie Michał Dunin, założyciel i dyrektor zarządzający WebTalk, lider Grupy Roboczej SAR ds. AI w branży komunikacji, tegoroczny juror konkursu Effie Awards w grupie X, czyli oceniającej kategorie AI, E-COMMERCE & OMNICHANNEL, SMART BUDGET.

Skorzystaj z okazji i zadaj pytanie Michałowi Duninowi – ZAPISZ SIĘ NA Q&A JUŻ TERAZ

Czas trwania spotkania ok. 60-90 minut.

Zasady działania Q&A

  1. Zarejestruj się na bezpłatne Q&A.
  2. Najpóźniej do 08.07 prześlij w formularzu jedno pytanie z obszaru polityki korzystania z GenAI dla agencji i marek do Michała Dunina.
  3. 11.07 podczas webinaru ekspert odpowie na wybrane pytania.

Program spotkania

Podczas sesji pytań i odpowiedzi dowiesz się między innymi:

  • Jak wyglądała praca w grupach roboczych SAR nad narzędziami i zasobami, które mogłyby pomóc agencjom i klientom wdrożyć AI w odpowiedzialny i efektywny sposób?
  • Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI, które agencje i marki powinny uwzględniać oraz jakie regulacje prawne w kontekście AI mają największy wpływ na branżę komunikacyjną?
  • W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach? Jakie są najlepsze praktyki dotyczące transparentności wobec klientów i konsumentów w kontekście korzystania z AI?
  • Jakie kampanie, w których wykorzystano Gen AI odniosły znaczące rezultaty?
  • Jakie trendy i technologie związane z Gen AI będą miały największy wpływ na przyszłość marketingu? Jak branża powinna przygotować się do tych zmian?

Poznasz także odpowiedzi na wybrane pytania przesłane wcześniej przez uczestników Q&A.

Patronem medialnym spotkania jest SAR.

Poznaj naszego prelegenta

Michał Dunin

Managing Director WebTalk

Ekspert w zakresie digital marketingu, social media i marketingu zintegrowanego, działający w branży komunikacji od 2009 roku. Posiada szerokie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych (także w całym regionie CEE). Potwierdzeniem skuteczności jego działań, są liczne nagrody dla kampanii prowadzonych przez jego zespoły (w tym m. in.: Effie, Kreatura, Golden Drum, Dubai Lynx i liczne wyróżnienia od mediów branżowych).

Założyciel i Managing Director WebTalk – jednej z najbardziej dynamicznych agencji marketingowych w Polsce, w której wraz z zespołem 100 kreatywnych specjalistów konsekwentnie wdraża strategię „Digital First” w biznesie. W styczniu 2024 roku firma ogłosiła dołączenie do międzynarodowej sieci mar-tech Wondrlab, stając się jej europejskim HUB-em. 

Od wielu miesięcy (wraz z działem Research & Development WebTalk) przygotowywał swoją organizację i Klientów agencji na rewolucję AI. Znając możliwości i ryzyka, jakie niesie ze sobą GenAI, został jednym z inicjatorów Grupy Roboczej SAR ds. AI w branży komunikacji oraz jej liderem. 

W ostatnich latach zdobywał również doświadczenie m.in  jako wspólnik i Członek Zarządu agencji eventowej Endorfina Events, wspólnik w agencji gamingowej Next Level Agency, współzałożyciel suplementów CFX The Pro Gamer i platformy powiadomień push NotifyMe. Założyciel i Prezes marki zegarków Błonie.

PS Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [NAGRANIE WEBINARU] 

W trzecim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział m.in. tym, co, kiedy i dlaczego odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym.