>>> Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni
Raport e-izby Omnichannel
Zgodnie z dziewiątą edycją raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie”, wykonanego na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej, 37% konsumentów deklaruje, że w e-commerce kupują 5 i więcej razy w miesiącu. Sprawdź więcej.
Zobacz również
Zachowania zakupowe i wpływ influencer marketingu na pokolenie Z
TERRITORY Influence opublikowała nowe badania, które ujawniają znaczące informacje na temat zachowań zakupowych i wartości Generacji Z.
Najważniejsze wnioski:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- 91% przedstawicieli Generacji Z szuka produktu lub marki po zobaczeniu jej na profilu influencera w mediach społecznościowych,
- 72% przedstawicieli pokolenia Z jest skłonnych kupić produkt, który widzieli na TikToku,
- 82% ceni marki, które demonstrują równość społeczną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Raport „Promocje i okazje zakupowe oczami Polaków”
Z badań przeprowadzonych przy okazji Amazon Prime Day 2024 wynika, że Ponad 64 proc. Polaków za największe zalety zakupów przez internet uznała obniżkę ceny produktu, a 30 proc. – łatwość dokonania zwrotu. W tym roku polscy konsumenci zainteresowani udziałem w wydarzeniu są skłonni wydać średnio 346 zł. Czytaj więcej.
Raport „Rynek HoReCa w Polsce 2024”
Jak wynika z raportu „Rynek HoReCa w Polsce 2024”, opublikowanego przez PMR Market Experts, rynek HoReCa osiągnął wzrost w porównaniu do 2020 roku. Eksperci podkreślają dynamiczny rozwój segmentu barów szybkiej obsługi, prognozują wzrost zainteresowania cateringiem dietetycznym oraz mówią o roli „zetek” w rozwoju całego rynku. Sprawdź więcej.
Warto posłuchać
- Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek – nagranie webinaru z Michałem Duninem
W czwartym webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był Michał Dunin, managing director WebTalk. Nasz gość opowiedział m.in. o tym, jakie regulacje prawne w kontekście AI mają największy wpływ na branżę komunikacyjną. Sprawdź nagranie z webinaru.
- „Kreatywność sprzedaje”: Sanofi – „Prowadź się zdrowo”
W ramach cyklu „Kreatywność sprzedaje” przybliżamy kampanie nagrodzone w konkursach SAR: KTR, Innovation oraz Effie 2023. Tym razem o kampanii „Prowadź się zdrowo” rozmawiamy z Mileną Raczkowiak, brand lead w Sanofi.
- 99 Twarzy AI – Jaka jest wizja świata, w którym AI będzie wszędzie?
Czy istnieje wielki „czerwony guzik”, który można wcisnąć w razie katastroficznego użycia sztucznej inteligencji? Co tak naprawdę robią specjaliści, aby zapobiec najgorszym scenariuszom związanym z AI? M.in. takie pytania w najnowszym odcinku podcastu „99 twarzy AI” zadają Karol Stryja i Michał Stanisławek profesorowi Aleksandrowi Mądremu z OpenAI.
- Kanał Strategiczny – Brand One Pager. Najlepsza instrukcja obsługi marki
O tym, dlaczego warto zainwestować czas i wypracować Brand One Pager marki w najnowszym odcinku podcastu „Kanał strategiczny” opowiadają Wojtek Walczak i Tomek Domański, CMO, Dyrektor Marketingu & E-Commerce, Doradca CEO’s & Strateg do wynajęcia.
- Z polską metką – Założycielki Bizuu o kolekcji olimpijskiej
Posłuchaj, jak Blanka Jordan, współzałożycielka marki Bizuu, opowiada o zadaniu zleconym marce przez Polski Komitet Olimpijski. Ten odcinek podcastu „Z polską metką” stworzonego we współpracy z Zalando jest w całości poświęcony pracy nad strojami defiladowymi polskiej reprezentacji olimpijskiej startującej na igrzyskach w Paryżu. Z przedstawicielką duetu Blanka Jordan x Zuzanna Wachowiak rozmawia Kamila Wagner, redaktorka działu mody Vogue Polska.
- Praca w Sporcie – Jak budować swoją markę osobistą?
Paula Wolecka, ekspertka w zakresie PR i personal brandingu, wykładowczyni i prelegentka, zdradza tajniki budowania marki osobistej w kolejnym odcinku podcastu „Praca w Sporcie”.
Jaką rolę sport odgrywa w życiu Pauli oraz jak wygląda codzienna praca PR managera gościni opowiada Agacie Jurek.
- Mamy na to slajd – O pracy w reklamie w trzech aktach
O pracy w reklamie w trzech aktach w najnowszym odcinku podcastu „Mamy na to slajd” mówi Zuzanna Warowna-Toruńska z Concept Spot. Rozmowa z Kubą Kwaczyńskim i Martą Ulman z agencji GoldenSubmarine jest okazją na przyjrzenie się trzem etapom życia zawodowego: od juniora, przez regulara, aż do seniora.
- Design Practice – Nieszablonowa strateżka. O pracy w USA w obszarze strategii marek
W najnowszym odcinku podcastu Pauliny Kacprzak i Agi Naplochy „Design Practice”, w którym gościnią jest Emilia Obrzut, projektantka i strateżka, posłuchasz o:
- drodze od projektowania graficznego do strategii,
- pracy z amerykańskimi klientami,
- świeżym podejściu do projektowania strategii,
- budowaniu i sprzedaży własnych marek.
- Greg Albrecht Podcast – Nauczył Polaków słuchania książek. Zarobił na tym miliony. Jak Marcin Beme zbudował Audiotekę?
Odpowiedzi na to pytanie szuka Greg Albrecht, autor podcastu „Greg Albrecht Podcast”. Sprawdź, jak zdanie „To najgłupszy pomysł, jakiśmy słyszeli w tej firmie” przerodziło się we współpracę ze śmietanką polskiego aktorstwa i współpracę z największymi brandami w Polsce.
PS PolecajkiNM cz.14: jak zarządzać ryzykiem greenwashingu, Polacy o sztucznej inteligencji, jak zbudować it-brand
Jaki wpływ ma wiek na pracę w branży reklamowej, jak skutecznie zarządzać ryzykiem greenwashingu, czy wizerunek dzieci powinien być publikowany w internecie? Sprawdź kolejną porcję marketingowych ciekawostek, które wybraliśmy w redakcji NowegoMarketingu.