#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1

#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
W 23. odsłonie cyklu #PolecajkiNM sprawdzisz, co zawarto w publikacji The LIONS Creativity Report 2024, posłuchasz o budowaniu strategii promocji miast, a także dowiesz się, jakie nowości niesie ze sobą pojawienie się Open AI o1. A to nie wszystko!
O autorze
3 min czytania 2024-09-13

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

#Warte czytania

  • The LIONS Creativity Report 2024

Opublikowano raport, który powstał na podstawie wyników festiwalu Cannes Lions 2024. Przedstawia on firmy uznane przez jury Cannes Lions za najbardziej kreatywne. W raporcie znalazło się również miejsce na spostrzeżenia i wpływ uzyskanych wyników na branżę marketingową. „The LIONS Creativity Report 2024” wśród wyróżnionych uwzględnił m.in. markę Coca-Cola.

  • „Rozwój społeczny w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej – Wskaźnik Catch-up (edycja 2024)”

Na XXXIII Forum Ekonomicznym w Karpaczu zaprezentowano raport „Rozwój społeczny w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej – Wskaźnik Catch-up (edycja 2024)” autorstwa zespołu ekspertów z SGH.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Kampania „Wyprostuj spojrzenie”

54% lekarzy ankietowanych w ramach kampanii „Wyprostuj spojrzenie” uznało depresję za wymysł naszych czasów. 46% z nich twierdzi, że to schorzenie w ogóle nie istnieje – wynika z raportu Fundacji Epi-Bohater i Nie Wdać Po Mnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#Warte przetestowania

  • NotebookLM – zmień notatki w podcasty

Wyobraź sobie, że możesz zmienić swój artykuł, prezentację, plik PDF w podcast, w którym dwóch rozmówców omawia dany temat.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wskazówkami, jak to robić dzieli się na portalu X @świat_ai

  • Open AI o1

    Zespół Open AI udostępnił nową serię modeli AI, które mają spędzać więcej czasu na myśleniu, zanim zareagują. Potrafią rozumować w złożonych zadaniach i rozwiązywać trudniejsze problemy niż poprzednie modele w nauce, kodowaniu i matematyce.

    Szczegóły: https://openai.com/o1/

#Warte słuchania

  • Z Mateuszem Zarembą – strategiem i blogerem, o tym, że każde miejsce powinno mieć na siebie pomysł rozmawia Agata Drynko z redakcji NowegoMarketingu. Najnowszy odcinek serii „NowyMarketing Podcast” został w całości poświęcony kreowaniu strategii miast. A jeśli chcesz dowiedzieć się, co łączy, Pippi Långstrump, Davida Bowiego, Fridę i Pocahontas z polskimi miastami, koniecznie przeczytaj analizę Zaremby.
  • „Z polską metką” to podcast Kamili Wagner, która w tym odcinku rozmawia z Tomaszem Ciąpałą – prezesem marki Lancerto. Jeśli chcesz posłuchać o wykorzystywaniu marketingowych szans, spędź 45 minut z serią sygnowaną przez Zalando. A więcej o polskiej modzie i marce, której ubrania nosił podczas Euro 2024 trener polskiej reprezentacji, Michał Probierz, przeczytasz w cyklu #OdKulis – w wywiadzie z Michałem Grochalą, Brand Managerem Lancerto.
  • W najnowszym odcinku podcastu Kanału Strategicznego Wojtek Walczak i Tomek Domański rozmawiają o tożsamości i dostępności jako o genialnych składnikach rozwoju marki. Panowi porównują ze sobą Jacka Trouta, ekonomistę i Byrona Sharpa, teoretyka biznesu.
  • O tym, jak tworzyć przekaz dla trudnych produktów w podcaście „Oh my ad!” z gościem odcinka – Markiem Wydłowskim, rozmawia Michał Cieciak. Na co dzień Wydłowski zajmuje stanowsko Client Strategy & Project Creative Directora, a w studiu nagraniowym opowiada m.in. o tym, jak za promocję tzw. trudnych produktów zdobywać nagrody.
  • „Mamy na to slajd” to podcast agencji GoldenSubmarine poświęcony strategii marketingowej. Najnowsza odsłona stała się okazją do rozmowy na temat streamingu, możliwości, które daje i platformy Twitch. Marta Ulman i Kuba Kwaczyński tym razem na nagranie zaprosili Szymona Kubiaka z InStreamly.

#Warte udziału

  • 19 września w Warszawie Krajowa Izba Gospodarcza organizuje konferencję o cyfrowym eksporcie Global Check-In 2024. W wydarzeniu wezmą udział m.in. Ewa Dudzic – wiceprezydent GLOV, Zbigniew Inglot – prezes rady nadzorczej INGLOT i Andrzej Dycha – prezes zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
  • 24 września odbędzie się darmowy webinar NapoleonCat „Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media”. Udział w wydarzeniu pozwoli dowiedzieć się m.in. jakie taktyki sprawdzają się w codziennej pracy ekspertów w tej dziedzinie, czy jak wygląda dobrze wprowadzona w życie personalizacja i centralizacja? Zapisz się!
  • 24 i 25 września rusza Insummit 2024. Wydarzenie to będzie okazją do wysłuchania wystąpień m.in. Hanny Wróblewskiej – Ministry Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Roberta Zydla – dyrektora Fabryki Czekolady E. Wedel, czy Olgi Żółcik – Consumer Insight Consultantki McDonald’s Polska.
  • 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace „Przyszłość sprzedaży e-commerce to Marketplace”. To wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą odkryć pełen potencjał najpopularniejszych platform marketplace, a wśród gości znajdą się m.in. Paweł Mielczarek – znany jako „Paweł od Allegro”, założyciel vSprint i Olimp Marketplace i Michał Banasiak – współwłaściciel vSprint, specjalista od strategii sprzedaży.
  • 3 października w Krakowie agencja Harbingers zaprasza na konferencję Digital Gamechangers, podczas której nie zabraknie prelekcji i paneli dyskusyjnych na temat kluczowych aspektów współczesnego marketingu cyfrowego i e-commerce.

PS PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta

W 22. odcinku cyklu #PolecajkiNM znajdziesz informacje m.in. o badaniu Kantar „Media Reactions 2024”, e-booku „Ciemna strona influencer marketingu” oraz odcinku podcastu Justyny Kopińskiej „O milimetr do przodu” poświęconym prokrastynacji. Sprawdź, co jeszcze warto znać