Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>
#warte uwagi
- Co trzeci respondent uważa, że decyzja kobiet o założeniu rodziny jest uzależniona od znalezienia odpowiedniego partnera. Kobiety poszukują mężczyzn inspirujących i motywujących. 40% osób twierdzi, że kobiety stają się liderkami. Oto wyniki badania „Świat współczesnych kobiet” serwisu Prezentmarzeń.

Zobacz również
- Jak wynika z badania PBI i Gemius na bazie danych z Mediapanelu, polskie internautki w wieku 25-49 lat spędzają w sieci średnio 99 godzin miesięcznie, o 4 godziny więcej niż przeciętny użytkownik. 85% z nich codziennie łączy się z siecią za pomocą smartfona. Najchętniej zaglądają na strony poświęcone kulturze i rozrywce, stylowi życia oraz informacjom.

- PKDP, Fundacja „Instytut Cyfrowego Obywatelstwa”, Polskie Badania Internetu oraz Gemius opublikowały raport „Internet dzieci”, z którego wynika między innymi, że ponad 50% dzieci w wieku 7-12 lat aktywnie korzysta z min. jednego serwisu społecznościowego lub komunikatora dozwolonego od 13. roku życia. Sprawdź pozostałe wnioski.
- Datareportal we współpracy z We Are Social oraz Meltwater zaprezentowały na początku lutego br. globalny Raport Digital 2025, czyli swoją coroczną publikację na temat mediów społecznościowych oraz trendów cyfrowych na świecie.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
- Jak zarządzano budżetami marketingowymi w 2024 roku? Jakie są największe obawy marketerów? Odpowiedź m.in. na te pytania znajdziesz w raporcie CIMO Standards & Foresight „Marketing 2025 – świadomy i wyważony”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- W publikacji „Influencer Marketing Benchmark Report” znajdziesz wnioski na temat dynamiki rynku i wzrostu influencer marketingu, a także nastrojów wobec influencer marketingu w 2025 roku. Jak wynika z raportu, wartość globalnego rynku influencer marketingu osiągnie 32,55 mld USD do 2025 roku. Ponadto ponad 80% marketerów już dziś potwierdza wysoką skuteczność tej strategii.
A więcej na temat influencer marketingu przeczytasz w Playbooku NowegoMarketingu.

#warte posłuchania
- W tym odcinku #InfluLAB Marta Polakow-Stepanow rozmawia z Olą Nowak, jedną z topowych influencerek w Polsce. Jakie są największe wyzwania przy współpracach z markami? Sprawdź.
- W podcaście Oskara Lipińskiego „Z buta w marketing” gościem jest Wojtek Kardyś – ekspert od social mediów i komunikacji internetowej. Tematem odcinka jest sekret skutecznego e-commerce marketingu 2025.
- Czy ekologiczne projektowanie to greenwashing? Takie pytanie zadają sobie uczestnicy podcastu „Strefa Designu Uniwersytetu SWPS”. Gościem odcinka jest Senior UX Researcherka Agnieszka Wilke-Trochymiak, a prowadzącą – UX Researcherka Anna Sieroń.
- W podcaście „Marketing oparty na danych” tematem rozmowy jest influencer marketing. Jakie wskaźniki przyciągają marki? Które platformy social media rządzą rynkiem? Odpowiedzi m.in. na te pytania szukają wspólnie Zuza Ledworowska z Lettly i Sebastian Suma z agencji SEMPAI.
- W podcaście Piotra Kantorowskiego „Prawo dla biznesu” posłuchasz o bezpieczeństwie danych osobowych w e-mail marketingu. Sprawdź m.in., jak przestrzegać zasad RODO i na co zwracać uwagę, planując wysyłkę do swoich odbiorców.
#warte udziału
- Biustowniczki 2025 to akcja promująca zdrowie kobie i badanie USG piersi. 7 i 8 marca (piątek-sobota), w związku z Dniem Kobiet, we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej wszystkie chętne w wieku 18-35 lat będą mogły skorzystać z bezpłatnych gabinetów diagnostycznych. Nadarzy się również okazja do rozmowy z doświadczonym personelem medycznym. Badania odbywają się w godz. 10-20 i nie wymagają wcześniejszych zapisów.