#PolecajkiNM cz. 46: raport Kantar „Optimisation over reform”, „Jak Polacy dbają o zdrowie”, konferencja „Influencer is not an idea”

#PolecajkiNM cz. 46: raport Kantar „Optimisation over reform”, „Jak Polacy dbają o zdrowie”, konferencja „Influencer is not an idea”
W 46. części cyklu #PolecajkiNM przeczytasz m.in. o tym, jak Polacy dbają o zdrowie, posłuchasz podcastu z Michałem Alsterem z KitFit i dowiesz się więcej o konferencji „Influencer is not an idea” Lettly.
O autorze
2 min czytania 2025-04-11

Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>

#warte przeczytania

Jak wynika z raportu „Optimisation over reform – Understanding EU consumers’ perception and knowledge of the ad-funded internet and related privacy rights issues” IAB Europe i Kantar Media, większość europejskich konsumentów preferuje reklamy dopasowane do ich zainteresowań, zamiast ogólnych i przypadkowych komunikatów marketingowych. Co więcej, wielu z nich zdaje sobie sprawę, że personalizacja reklam jest kluczowym elementem finansowania bezpłatnych usług online.

W naszej diecie jest miejsce dla warzyw i owoców, moglibyśmy spać lepiej, ale za to chętnie uprawiamy sport, aby poprawić samopoczucie. Oto wyniki badania „Jak Polacy dbają o zdrowie” serwisu Prezentmarzeń.

Rafał Trzaskowski osiągnął największy zasięg we wszystkich rodzajach mediów. Tak wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) i Demagoga, analizującego medialność kandydatów na prezydenta w dniach 31 marca–6 kwietnia 2025 roku.

W Raporcie Social Media Trendbook 2025 przeczytasz m.in. na temat tego, kiedy działa employer advocacy oraz dlaczego sztuczna inteligencja jest dziś fundamentem marketingu (i nie warto z tym polemizować). A jeśli szukasz pomysłu na efektywne działania na LinkedInie, ta publikacja też ci się spodoba.

#warte posłuchania

W podcaście „Strefa Psyche Uniwersytetu SWPS” dr Ewa Woydyłło-Osiatyńska rozmawia z dr Ewą Jarczewską-Gerc na temat tego, co naprawdę daje nam spełnienie. Jaka jest różnica pomiędzy dobrostanem i szczęściem? Jesteś ciekawy odpowiedzi? W takim razie koniecznie posłuchaj!

Czym jest efektywna kampania według agencji kreatywnej? Odpowiedzi na to pytanie szukają uczestnicy podcastu „Mamy na to slajd”, kolejnego z cyklu poświęconego Effie i projektom nagrodzonym w konkursie. Gościnią odcinka jest Magdalena Kozanowska – vice president, COO i Partner agencji 180heartbeats + Jung v Matt.

Odpowiedzi na pytanie o to, jak sprzedawać produkty premium w e-commerce, szuka prowadzący podcast „Z buta w marketing”Oskar Lipiński, wraz z gościem odcinka: Michałem Alsterem z firmy KikFit oferującej catering dietetyczny premium.

Z kolei o skutecznych sposobach sprzedaży produktów wysokocenowych w B2B rozmawiają w podcaście „Rozmowy na zapleczu” Ziemowit Rachońekspert marketingu B2B od ponad dekady oferujący wsparcie firmom z rozmaitych branż, oraz prowadzący – Grzegorz Frątczak.

#warte udziału

Podczas konferencji online „Influencer is not an idea”, 17 kwietnia o godz. 11 dowiesz się m.in. „Czy mniej znaczy więcej? Mikrospołeczności i nisze w influencer marketingu”, „Jak marki przestają mówić, a zaczynają słuchać?”, oraz „Czy podcast może być słupem reklamowym?”. Zapisz się już dziś i wyprzedź konkurencję. Organizatorem bezpłatnego wydarzenie jest agencja Lettly.

23 kwietnia o godz. 19:30, z okazji Międzynarodowego Dnia Książki, marka Storytel zaprasza do Klubu Komediowego w Warszawie na wyjątkowy spektakl improwizowany ze specjalnym udziałem Macieja Musiała. Wydarzenie będzie inauguracją „Klubu Nie-Książki” – pierwszej takiej inicjatywy w Polsce dedykowanej miłośnikom literatury w formie audio.

PS #PolecajkiNM cz. 45: „Wystawa Sztuki Współcheesnej”, halucynująca AI, poradnik RODO v2