#warte przeczytania
- Z analizy „Revolut Money Report” wynika, że w TOP3 automatycznie odnawianych subskrypcji przez klientów Revolut w Polsce znalazły się kolejno subskrypcje Spotify, Netflix i Apple, tuż za podium uplasował się Amazon Prime. Zobacz pozostałe wnioski. Czytaj więcej >>

- Dziewiąta edycja „Projektu Cyfrowizja” od WPP Media ujawnia, że rynek płatnej telewizji znajduje się w zaskakującej równowadze. Streaming jednocześnie odciąga klientów od operatorów i przyciąga nowych, a stabilność rynku budują dziś sport na żywo, internet w pakiecie oraz integracja z płatnymi platformami OTT. Poznaj szczegóły >>

- Raport Facebook Trends Sotrender pokazuje, jakie treści okazały się najciekawsze dla użytkowników Facebooka w listopadzie 2025 roku. Jak się okazuje, największe zaangażowanie wygenerowała akcja „Zabawki z czasem się nudzą” od Doliny Noteci. Dowiedz się więcej >>
- Sztuczna Inteligencja (AI) coraz śmielej wkracza w proces decyzyjny Polaków, stając się pełnoprawnym źródłem rekomendacji zakupowych. Badanie SW Research dla Whites analizuje, skąd konsumenci czerpią porady zakupowe. Zobacz wnioski >>

- Jak wynika z raportu „Polski internet w III kwartale 2025 r.” opracowanego przez Polskie Badania Internetu (PBI), telefony komórkowe odpowiadały za 76%, a aplikacje mobilne – za 71% czasu online polskich internautów w wieku 7-75 lat. Średni czas w sieci dla przeciętnego internauty wyniósł 3 godziny 44 minuty dziennie, a wśród pokoleń Z i Alfa aż 4 godziny i 19 minut. Czytaj więcej >>

- Gwiazdka to dla wielu z nas okazja do otrzymywania i wręczania wymarzonych prezentów. Jednak zanim rozedrzemy kolorowy papier i otworzymy prezentowe pudełko, trzeba zaplanować zakupy. Przeczytaj nasz przegląd reklam świątecznych i dowiedz się, jak marki zachęcają do skorzystania z ich ofert. Poznaj szczegóły przeglądu >>

#warte posłuchania
- W kolejnym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy o tym, jak TikTok redefiniuje współczesną reklamę i jakie wnioski płyną z TikTok Ad Awards 2025. Naszymi gośćmi są Joanna Nowak, Senior Creative Strategist w TikTok, oraz Sebastian Puchała, Head of Social Media w agencji Sempai/Kohai. Posłuchaj całej rozmowy >>
- W podcaście „Sztuka e-commerce” Marek Kich odpowiada na pytania nurtujące przedstawicieli branży meblarskiej. Przekonaj się, dlaczego prezentacja produktów jest często ważniejsza niż ich parametry i co w procesie zakupowym najczęściej powoduje niepewność klientów.
- W podcaście „o e-commerce z Ewą Wysocką” tematem rozmowy jest e-commerce w mobilności miejskiej. Gościem odcinka jest Bartosz Burek, czyli założyciel portalu JakaDojade.pl. Skąd wiadomo, czy w lepiej inwestować w mobilność, czy jednak rosnąć organicznie? Jak wygląda segmentacja młodych użytkowników JakDojade.pl i skuteczny marketing? Odpowiedzi znajdziesz, słuchając!
- W podcaście „Kierunek e-commerce” gościnią Renaty Gajoch-Bieleckiej jest Natalia Śmiełowska, lingwistka, komunikolożka i Marketing & Community Managerka w Kiszonych Specjałach. Posłuchaj o tym, jak budować love brand w e-commerce i dlaczego to autentyczność napędza sprzedaż.
- Od czego warto rozpocząć przygodę z e-commerce w 2026 roku i co zrobić, żeby odnieść w tym obszarze sukces? Tego wszystkiego dowiesz się, słuchając podcastu Oskara Lipińskiego „Z buta w marketing”, który tym razem został poświęcony m.in. tworzeniu Product Market Fit.