Sprawdź #PolecajkiNM z ubiegłych tygodni >>
#Warte czytania
- Branding Style Guides
Łukasz Żukowski podzielił się na LinkedInie polecajką strony internetowej Branding Style Guides. Znajdziesz tam archiwum wytycznych dotyczących brandingu, pozycjonowania i design systemu największych marek.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
- WARC x MSQ: Harnessing the power of rituals [WHITE PAPER]
Firmy WARC Advisory i MSQ zbadały rolę rytuałów w życiu konsumentów oraz możliwości, jakie marki mają, aby stać się integralną częścią tych rytuałów.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
- Raport e-Izby: „Dyrektor e-Commerce Roku 2024”
W najnowszej edycji raportu e-Izby dyrektorzy e-commerce roku 2024 dzielą się swoimi przewidywaniami na temat przyszłości rynku. Z publikacji dowiesz się m.in., jakie wyzwania czekają branżę e-commerce w nadchodzących miesiącach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#Warte słuchania
- „Mamy na to slajd” od agencji GoldenSubmarine w tym odcinku jest okazją do posłuchania rozmowy na temat słodkich sprawek, czyli marketingu Muzeum Fabryki Czekolady E.Wedel. Wszystko dzięki zaproszonemu do studia gościowi, czyli Robertowi Zydlowi – Dyrektorowi Fabryki Czekolady E.Wedel. Prowadzą, jak zawsze, Marta Ulman i Kuba Kwaczyński.
- W podcaście „99 twarzy AI” Karol Stryja rozmawia z Agnieszką Niezgodą – Senior Architektem w firmie Microsoft, o tym, jak i gdzie wdrażać rozwiązania AI. W 39. odcinku serii posłuchasz m.in. na temat tego, jak wspierać klientów we wdrażaniu aplikacji opartych na sztucznej inteligencji.
- W podcaście „Z Buta w Marketing” prowadzący, Oskar Lipiński, rozmawia z Joanną Banaszewską, pełniącą funkcję CEO Instacademy, przedsiębiorczyni i influencerki. Gościni odcinka opowie o tym, jak zarządzała contentem największych polskich e-commerce’ów. Przekonaj się, dlaczego zamykanie projektów to według Banaszewskiej akt odwagi.
- Jak wygląda praca UX writerki? – odpowiedzi na to pytanie w najnowszej odsłonie podcastu „Design Practice” szukają wspólnie Paulina Kacprzak, Aga Naplocha i Kalina Tyrkiel, content designerka Zendesk. Jak przebiega proces tworzenia treści w produkcie? Dowiesz się, słuchając podcastu.
- Kiedy pomoże Ci konsultacja UX? 6 nieoczywistych sygnałów przedstawiają w nowym podcaście edUX Michał Samojlik i Sławek Wójcik z Autentiki.
- Podcast Sebastiana Sumy, „Marketing oparty na danych”, w najnowszym odcinku skupia się na GA4 w praktyce, czyli nowej rzeczywistości analityki marketingowej. Witold Wrodarczyk, CEO Adequate i ekspert od analityki webowej dzieli się wiedzą z zakresu wdrożeń GA4 i atrybucji Data Driven.
#Warte udziału
- 24 września odbędzie się darmowy webinar NapoleonCat „Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media”. Udział w wydarzeniu pozwoli dowiedzieć się m.in. jakie taktyki sprawdzają się w codziennej pracy ekspertów w tej dziedzinie, czy jak wygląda dobrze wprowadzona w życie personalizacja i centralizacja? Zapisz się!
- 24 i 25 września rusza Insummit 2024. Wydarzenie to będzie okazją do wysłuchania wystąpień m.in. Hanny Wróblewskiej – Ministry Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Roberta Zydla – dyrektora Fabryki Czekolady E. Wedel, czy Olgi Żółcik – Consumer Insight Consultantki McDonald’s Polska.
- 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace „Przyszłość sprzedaży e-commerce to Marketplace”. To wydarzenie dla wszystkich, którzy chcą odkryć pełen potencjał najpopularniejszych platform marketplace, a wśród gości znajdą się m.in. Paweł Mielczarek – znany jako „Paweł od Allegro”, założyciel vSprint i Olimp Marketplace i Michał Banasiak – współwłaściciel vSprint, specjalista od strategii sprzedaży.
- 3 października w Krakowie agencja Harbingers zaprasza na konferencję Digital Gamechangers, podczas której nie zabraknie prelekcji i paneli dyskusyjnych na temat kluczowych aspektów współczesnego marketingu cyfrowego i e-commerce.
PS PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
W 23. odsłonie cyklu #PolecajkiNM sprawdzisz, co zawarto w publikacji The LIONS Creativity Report 2024, posłuchasz o budowaniu strategii promocji miast, a także dowiesz się, jakie nowości niesie ze sobą pojawienie się Open AI o1. A to nie wszystko!