Stworzone we współpracy z dziećmi budowle podkreślają, jak wielki potencjał drzemie w kultowych klockach i jak niewiele potrzeba, by wyzwolić w najmłodszych pokłady twórczej kreatywności i pomysłowości.
– Kreatywność dzieci jest nieograniczona i pozwala im wymyślać coś innego, zupełnie nowego. Przebudowywanie to świeża perspektywa dziecka na świat: optymistyczna, radosna, mądra i dla całej rodziny. Marka dostrzega tę zależność i oddaje w ręce dzieci oraz ich rodziców najlepszy produkt, który pozwala budować, rozbudować i przebudować świat – mówi Beata Kucejko, dyrektor marketingu LEGO.
Zobacz również
Na potrzeby kampanii Ogilvy stworzyło trzy key visuale, animacje 3D prezentujące konstrukcje, zaprojektowane zostały także specjalne instrukcje pokazujące, jak krok po kroku, w domowym zaciszu, stworzyć bohaterów kampanii. Powstał również specjalny landing page, skąd można je pobrać.
– Pracując nad kolejną odsłoną RTW, skupiliśmy się na zainspirowaniu dzieci i rodziców do przekroczenia utartych schematów i połączenia zestawów, które pochodzą z różnych światów. Dało to rezultat w postaci nieszablonowych połączeń, jakich świat do tej pory nie widział. W kampanii zaprezentowaliśmy kilka z nich, są one inspiracją do łączenia różnych zestawów ze sobą i wspólnej zabawy w przebudowę – mówi Maciej Twardowski, ECD Ogilvy.
Kampania kontynuuje rozpoczętą w ubiegłym roku, pierwszą od ponad 30 lat, kampanię brandową LEGO – „Rebuild The World” – i rozwija ją w zupełnie nowym obszarze nieograniczonej kreatywności i wyobraźni dziecka.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania, którą wspólnie z LEGO przygotowało Ogilvy, wystartowała w telewizji i Internecie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za ożywienie bohaterów w 3D i postprodukcję spotów odpowiada studio LocoMotive.