fot. Tomek Kamiński
Tegoroczni specjaliści występujący podczas Infoshare 2022 na Marketing Stage przybliżą m.in. holistyczne perspektywy obejmujące komunikację i content marketing, weryfikację jego efektywności, analitykę danych, trendy martech, cookieless i transformację cyfrową. Zostaną także poruszone tematy związane z metaverse, analityką internetową, marketingiem mediów społecznościowych, SEO/SEM, handlem elektronicznym czy e-mail marketingiem.
Zobacz również
Wśród prelegentów znajdzie się Franciszek Georgiew (Tigers), który nakreśli znaczenie storytellingu w kontekście biznesowego wzrostu czy Magdalena Urbaniak (MaxTractor.Me), która zdradzi jak soczysty claim może wzmocnić markę. Piotr Bombol (Gameset) przybliży 5 zagrożeń, na które narażone są marki wchodzące w metaverse. Z kolei Martyna Tarnawska (Digital Innovation Lead) odkryje tajemnice etycznego marketingu. Pojawi się też gość ze Szwajcarii – Cyrill Gross (Mailix by Mayoris AG), który opowie o interaktywnej stronie e-mail marketingu. Ponadto zobaczymy Kamila Kozieła (kamilkoziel.pl), Pawła Tkaczyka (MIDEA) czy Artura Jabłońskiego (digitalk.pl).
Networking przez wielkie N
Warto pamiętać, że Infoshare 2022 to nie tylko wystąpienia. Dla uczestników konferencji nastawionych na networking przewidziano liczne imprezy dodatkowe, m.in. popularne Great Networking Party, do którego dołącza co roku blisko 1500 osób. Podczas wydarzenia wystąpi duet KARAŚ/ROGUCKI.
Bilety
Wstęp na konferencję zapewniają bilety dostępne na stronie organizatora: infoshare.pl/is-register, w tym darmowy Basic Pass, dostępny po wcześniejszej rejestracji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O Infoshare
Największa konferencja technologiczna CEE Infoshare to ekosystem, w którym nowe technologie łączą się z biznesem. To solidna dawka wiedzy i biznesu – kilkuset czołowych prelegentów z całego świata, blisko 200 wystąpień i warsztatów, kilka scen tematycznych każdego roku. Co roku do Gdańska przyjeżdżają tysiące uczestników – wśród nich startupy, inwestorzy, przedstawiciele korporacji, programiści i marketerzy.
Flagowe wydarzenie Infoshare to także szereg imprez towarzyszących, będących okazją do nawiązywania nowych kontaktów i wymiany doświadczeń biznesowych. Dedykowane narzędzie do Matchmakingu pozwala umawiać indywidualne spotkania z inwestorami, startupami i nawiązywać ważne biznesowe relacje. Konferencji towarzyszy konkurs Startup Contest z nagrodami o wartości 30 000 euro w gotówce.