Polska agencja finalistą konkursu Content Marketing Awards

Ogłoszono listę finalistów prestiżowego konkursu Content Marketing Awards, organizowanego przez Content Marketing Institute. Wśród wyróżnionych zgłoszeń nie zabrakło polskiej agencji – Harbingers.
O autorze
1 min czytania 2020-09-04

The Content Marketing Awards to największy i najstarszy międzynarodowy konkurs content marketingowy organizowany przez Content Marketing Institute – wiodąca na świecie organizację, zajmująca się edukacją i szkoleniami w zakresie CM.

Jury w ponad 80 kategoriach wyróżnia kluczowe aspekty marketingu treści, m.in. najlepszą strategię, proces automatyzacji, czy metodologię badań w wielu różnych branżach – od opieki zdrowotnej, po produkcję. Zwycięzcy tych kategorii mają również szansę na nominację do jednej z siedmiu prestiżowych nagród Content Marketing Award, w tym Project of the Year, Agencies of the Year, Content Marketers of the Year oraz Branded Content Campaigns of the Year.

Tegoroczne jury przejrzało setki zgłoszeń z całego świata, aby wyróżnić najlepsze z najlepszych. Wśród nich nie zabrakło polskiej agencji performance marketingu – Harbingers jako jedyni w Polsce zostali docenieni przez Content Marketing Institute i to w aż trzech kategoriach:

  • Best Content Marketing Program in Healthcare – Dr.Max
  • Best Content Marketing Program in Travel/Tourism – Kopalnia Soli “Wieliczka”
  • Content Marketing ROI/Measurement Program – Swiss
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj