Polska gotowa na emocje z Coca-Cola

Coca-Cola wkracza w finalną fazę kampanii "Gotowi na emocje". Specjalnie na czas oczekiwania do rozpoczęcia piłkarskich rozgrywek marka przygotowała geolokalizowaną kampanię OOH z dedykowanymi formatami w wybranych regionach i miastach.
O autorze
1 min czytania 2018-06-06

Ruszyła również kampania w TV, zagrzewająca do zakupu Coca-Cola przed rozpoczęciem rozgrywek. Spot opiera się na myśli przewodniej „Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty”, a kultowy utwór AC/DC „Are you ready” dodatkowo pobudza sportowe emocje. Kampania otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych, kanałach digital, prasie, kinach i webTV oraz będzie obecna w sieci bankomatów Euronet.

Wszyscy niecierpliwie odliczają dni do 14 czerwca, a Coca-Cola w myśl hasła „Gotowi na emocje” ogłasza gotowość poszczególnych regionów i kibiców w Polsce do pierwszego mundialowego gwizdka. Z tej okazji m.in. na Śląsku z dumą ogłasza „Fertig na szpil!!!”, w stolicy deklaruje „Warszawa gotowa na emocje!!!”, a w Trójmieście zapowiada „Gotowi na morze emocji!!!”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przed nami ostatnie dwa tygodnie do wielkich emocji związanych z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej FIFA 2018. Cała Polska już żyje drużynowymi przygotowaniami do turniejowych zmagań.

Coca-Cola towarzyszy kibicom także w tym ekscytującym oczekiwaniu. Jesteśmy pewni, że wspólnie dzielone emocje będą niezapomnianą przygodą – powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania OOH zaplanowana została w 10 regionach i miastach Polski, m.in. na Śląsku, w Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi. Kampania potrwa do końca Mundialu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się