Ruszyła również kampania w TV, zagrzewająca do zakupu Coca-Cola przed rozpoczęciem rozgrywek. Spot opiera się na myśli przewodniej „Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty”, a kultowy utwór AC/DC „Are you ready” dodatkowo pobudza sportowe emocje. Kampania otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych, kanałach digital, prasie, kinach i webTV oraz będzie obecna w sieci bankomatów Euronet.
Wszyscy niecierpliwie odliczają dni do 14 czerwca, a Coca-Cola w myśl hasła „Gotowi na emocje” ogłasza gotowość poszczególnych regionów i kibiców w Polsce do pierwszego mundialowego gwizdka. Z tej okazji m.in. na Śląsku z dumą ogłasza „Fertig na szpil!!!”, w stolicy deklaruje „Warszawa gotowa na emocje!!!”, a w Trójmieście zapowiada „Gotowi na morze emocji!!!”.
Zobacz również
Przed nami ostatnie dwa tygodnie do wielkich emocji związanych z Mistrzostwami Świata w piłce nożnej FIFA 2018. Cała Polska już żyje drużynowymi przygotowaniami do turniejowych zmagań.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Coca-Cola towarzyszy kibicom także w tym ekscytującym oczekiwaniu. Jesteśmy pewni, że wspólnie dzielone emocje będą niezapomnianą przygodą – powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania OOH zaplanowana została w 10 regionach i miastach Polski, m.in. na Śląsku, w Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Lublinie, Łodzi. Kampania potrwa do końca Mundialu.