TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Polski Związek Kolarski z nowym logotypem i identyfikacją wizualną

Odświeżony logotyp PZK nawiązuje do tradycji związku. Łączy ją ze współczesnymi trendami w komunikacji wizualnej. Podkreśla rozwijającą się tożsamość środowiska kolarskiego. To także ważny krok w dalszym rozwoju federacji i budowaniu wizerunku nowoczesnej, gotowej na wyzwania organizacji.
O autorze
1 min czytania 2023-06-30

Odświeżony logotyp czerpie z historycznego symbolu Polskiego Związku Kolarskiego. Charakterystycznemu orłowi towarzyszą koło oraz tarcza. Całość odświeżono i nadano jej nowoczesnego stylu, zachowując jednocześnie tradycyjny charakter. Nowy znak to współczesny herb podkreślający znaczenie doświadczenia PZKol, który pozostaje jednym z najstarszych związków sportowych w Polsce. Kolorystyka nawiązuje do barw narodowych oraz korzysta z czerni. Wyraża stabilność i wiarygodność.

Odświeżony system identyfikacji wizualnej to element zmian zachodzących w Polskim Związku Kolarskim. 

– Kolarstwo w Polsce ma bogatą tradycję, długą historię i wielki potencjał. Jako związek stawiamy sobie ambitne cele, nie tylko na polu sportowym. Ważny jest dla nas także rozwój na płaszczyźnie organizacyjnej, finansowej i komunikacyjnej. Liczymy, że dzięki odświeżonej identyfikacji wizualnej uda się to osiągnąć i pozyskać nowych partnerów biznesowych. To symboliczne nowe otwarcie w polskim kolarstwie – podkreśla Rafał Makowski, Prezes Polskiego Związku Kolarskiego. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Według danych CBOS na rowerze jeździ ok. 70% Polaków, to jedna z najchętniej uprawianych w kraju dyscyplin sportu. Kolarstwo zyskuje na popularności, a rowery w ostatnich latach stały się manifestem nowego, świadomego stylu życia. Kolarstwo w różnej formie dawno przestało być tylko sportem, a jest sposobem na dbanie o siebie, środowisko czy samorozwój poprzez turystykę. 

– Zależy nam na dalszej popularyzacji dyscypliny. To nie tylko rywalizacja i wyścigi kolarzy zawodowych, ale również zdrowy styl życia, świetna forma rekreacji oraz ekologiczny środek codziennego transportu – mówi Rafał Makowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Fani jednośladów mają do wyboru mnóstwo możliwości – od rowerów szosowych, przez różne odmiany MTB oraz BMX aż po kolarstwo torowe. Polski Związek Kolarski chce podążać za trendami i korzystać z rozwoju branży rowerowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowy logotyp i system identyfikacji wizualnej powstały przy współpracy z agencją Publicon Services. 

PS Lidl-Trek z dumą prezentuje swój skład na Tour de France

Lidl-Trek przedstawia swój skład na Tour de France 2023. Siłą zespołu jest połączenie mło-dości i doświadczenia: ośmiu wyjątkowych kolarzy z siedmiu krajów podejmie rywalizację z Bilbao do Paryża.