Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Polskie ambasadorki PUMA w najnowszej odsłonie kampanii „She Moves Us”

PUMA powraca z kolejną odsłoną She Moves Us – globalnej inicjatywy mającej na celu wspieranie dziewcząt i kobiet na całym świecie. Tym razem pokazuje moc kobiecej intuicji, prezentując video z udziałem lokalnych ambasadorek: Sióstr ADiHD, Joanny Jędrzejczyk, Kasi Zillmann, Sary James oraz Ofelii.
O autorze
1 min czytania 2022-10-26

Akcja spotu rozgrywa się w supermarkecie, gdzie bohaterki odnajdują niematerialną nić, która łączy je wszystkie: siłę kobiecej intuicji. To właśnie na tę metafizyczną więź PUMA rzuca światło w najnowszej kampanii. „Jak to się dzieje, że myślimy o sobie w tym samym momencie? Albo że podobne rzeczy przytrafiają się nam w tym samym czasie?” – słyszymy na początku spotu.

Marka nawiązuje do tego, że sytuacje, w których kobiety potrafią zrozumieć się bez słów, nie są jedynie przypadkowym zbiegiem zdarzeń, a łączącym i umacniającym doświadczeniem, za które odpowiada właśnie kobieca intuicja.

To kolejny już raz, kiedy mamy przyjemność rozwijać platformę She Moves Us we współpracy z osobami, które są autorytetami dla wielu kobiet w całej Polsce – zarówno w sporcie, jak i świecie artystycznym. Jak co sezon, cieszymy się, że możemy docierać z ważnym przekazem i inspirować kobiety do sięgania po swoje i słuchania swojego wewnętrznego JA – mówi Katarzyna Węsławowicz, area head of marketing EE w PUMA.
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Pomysły, a za produkcję – Moon Films. Reżyserką spotu jest Marysia Makowska, autorami sesji zdjęciowej: Jacek Kołodziejski i Ania Łoskiewicz. Postprodukcją zajął się Vein, a dźwiękiem Cafe Ole. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS MEDIA odpowiada za planowanie i zakup mediów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sukces kampanii She Moves Us

PUMA celebruje kobiecość poprzez platformę She Moves Us już od kilku sezonów. Jej globalnymi ambasadorkami są m.in.: Dua Lipa, światowa artystka muzyki pop czy modelka Winnie Harlow. Inicjatywa ma na celu zachęcić dziewczynki i młode kobiety do dzielenia się swoimi historiami oraz do połączenia sił na rzecz walki o prawa kobiet. PUMA współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające dziewczynkom spełnianie swoich zawodowych marzeń. Jednym z nich jest organizacja Women Win, która poprzez sport wspiera dziewczęta i kobiety na całym świecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Lokalna odsłona kampanii She Moves Us to kontynuacja sukcesu, jaki marka odniosła prezentując poprzedni spot w sezonie SS22. Video manifest z udziałem m.in. Manueli Gretkowskiej, został nagrodzony w konkursie KTR 4 srebrnymi mieczami w kategoriach: komunikacja – online video i copywriting oraz craft – casting i reżyseria.