Polzak Marketing 2021 w trzech odsłonach: eventy, digital, produkcja wideo

O autorze
1 min czytania 2021-05-06

Tytuł tegorocznej edycji konferencji to „Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu oraz produkcji TV/Video.” Zaplanowane zostały trzy wydarzenia online – każde poświęcone innej tematyce. Wstęp na Polzak Marketig 2021 będzie bezpłatny, w formule online. Obowiązuje rejestracja na tej stronie.

Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.

5. Edycja wydarzenia podzielona została na 3 bloki tematyczne:

Blok: Eventy „Marketing rozwiązań w eventach – wyzwania podczas organizacji eventu w digitalu”. Moderatorem spotkania będzie Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl. Wydarzenie odbędzie się 20 maja, o godz. 15:00 – 16:30.

Agenda:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wyzwanie 1: Attention. Uwaga odbiorcy najtrudniejszym zadaniem.
Prelegenci:

  • Krzysztof Kiełmiński, Dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka
  • Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu, Event Director – El Padre

Wyzwanie 2: New normal. Co po pandemii?
Prelegenci:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju – Orange Polska
  • Artur Ucher, Prezes Zarządu – Imagine Nation
  • Dawid Bednarski, Creative Director – Imagine Nation

Wyzwanie 3: Frekwencja, wiedza, zasięgi. Czym warto wygrać z realem.
Prelegenci:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się
  • Anna Dubaj, Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. – Huawei Polska
  • Łukasz Klimczak, COO – Bespoke
  • Konrad Jan Wielgórski, CEO – Bespoke

Wyzwanie 4: Wspólne przeżywanie w digitalu. Cyfrowa rzeczywistość, realne emocje.
Prelegenci:

  • Magdalena Heinrich, Procurement Manager – AstraZeneca Pharma Poland
  • Monika Kiełtyka – Michna, Head of Global Procurement Services – AstraZeneca
  • Beata Krajewska – Forysiak, Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services
  • Mariusz Nowak, CEO – Ministry of Creativity

Wyzwanie 5: Wsparcie marki i sprzedaży. Czy digital dowozi?
Prelegenci:

  • Marcin Sienkowski, Head of Marketing – OLX.pl
  • Marta Wojakowska, Creative Event Planner – Live Age
  • Ewelina Zimny, Event Manager – Live Age
  • Dominik Górka, co-CEO i Dyrektor Kreatywny – Live Age

Wyzwanie 6: Dobry zakup. Co naprawdę kupujemy?
Prelegenci:

  • Marcin Franczak, Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU
  • Rafał Żółtonos, Department Manager/Parts & Accessories – KIA
  • Anna Ufnal, Event Production Director, Plej

Wydarzenie zamknie komentarz ekspercki przedstawicieli procurementu i marketingu do tematu pt. „Projekt komunikacyjny. Wykorzystać potencjał digitalu”.

Blok: Digital, odbędzie się 10 czerwca (szczegóły wkrótce).

Blok: Produkcja TV/VIDEO, będzie miał miejsce 23 czerwca, (szczegóły wkrótce).

Rejestracja na wydarzenia dostępna jest na tej stronie.

Organizatorzy Polzak Marketing 2021:

  • Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
  • PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów

Współorganizatorzy:

  • Klub Agencji Eventowych SAR,
  • Klub Producentów Reklamowych,
  • Klub Ad Tech SAR

Partnerzy:

  • Boostmeet,
  • El Padre,
  • Live Age,
  • Lively,
  • Media Services,
  • Ministry of Creativity,
  • Meeting Application,
  • transmisjelive – produkcja tv i streaming

Patroni medialni:

  • NowyMarketing.pl
  • Magazyn PRESS
  • Marketer+
  • THINK MICE
  • Meeting Planner
  • TUgether – Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń