Tytuł tegorocznej edycji konferencji to „Czego uczy nas pandemia. Marketing rozwiązań w eventach, digitalu oraz produkcji TV/Video.” Zaplanowane zostały trzy wydarzenia online – każde poświęcone innej tematyce. Wstęp na Polzak Marketig 2021 będzie bezpłatny, w formule online. Obowiązuje rejestracja na tej stronie.
Celem Polzak Marketing 2021 jest poszerzanie wiedzy oraz kompetencji z zakresu zakupu usług marketingowych, a także wymiana doświadczeń i dobrych praktyk pomiędzy środowiskami: marketingu, zakupów (procurementu), agencji komunikacji marketingowej oraz mediów i wydawców.
5. Edycja wydarzenia podzielona została na 3 bloki tematyczne:
Zobacz również
Blok: Eventy „Marketing rozwiązań w eventach – wyzwania podczas organizacji eventu w digitalu”. Moderatorem spotkania będzie Magdalena Kondas, redaktor naczelna MeetingPlanner.pl. Wydarzenie odbędzie się 20 maja, o godz. 15:00 – 16:30.
Agenda:
Wyzwanie 1: Attention. Uwaga odbiorcy najtrudniejszym zadaniem. Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Prelegenci:
- Krzysztof Kiełmiński, Dyrektor Biura Komunikacji – PKP Energetyka
- Jakub Ćwikliński, Wiceprezes Zarządu, Event Director – El Padre
Wyzwanie 2: New normal. Co po pandemii?
Prelegenci:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Ewa Krupa, Dyrektor Kultury i Rozwoju – Orange Polska
- Artur Ucher, Prezes Zarządu – Imagine Nation
- Dawid Bednarski, Creative Director – Imagine Nation
Wyzwanie 3: Frekwencja, wiedza, zasięgi. Czym warto wygrać z realem.
Prelegenci:
- Anna Dubaj, Marketing Manager Poland EBG Solution&MKT Dept. – Huawei Polska
- Łukasz Klimczak, COO – Bespoke
- Konrad Jan Wielgórski, CEO – Bespoke
Wyzwanie 4: Wspólne przeżywanie w digitalu. Cyfrowa rzeczywistość, realne emocje.
Prelegenci:
- Magdalena Heinrich, Procurement Manager – AstraZeneca Pharma Poland
- Monika Kiełtyka – Michna, Head of Global Procurement Services – AstraZeneca
- Beata Krajewska – Forysiak, Koordynator wydarzenia ze strony Astra Zeneca, Global Procurement Services
- Mariusz Nowak, CEO – Ministry of Creativity
Wyzwanie 5: Wsparcie marki i sprzedaży. Czy digital dowozi?
Prelegenci:
- Marcin Sienkowski, Head of Marketing – OLX.pl
- Marta Wojakowska, Creative Event Planner – Live Age
- Ewelina Zimny, Event Manager – Live Age
- Dominik Górka, co-CEO i Dyrektor Kreatywny – Live Age
Wyzwanie 6: Dobry zakup. Co naprawdę kupujemy?
Prelegenci:
- Marcin Franczak, Główny Specjalista ds. Projektów Eventowych – Grupa PZU
- Rafał Żółtonos, Department Manager/Parts & Accessories – KIA
- Anna Ufnal, Event Production Director, Plej
Wydarzenie zamknie komentarz ekspercki przedstawicieli procurementu i marketingu do tematu pt. „Projekt komunikacyjny. Wykorzystać potencjał digitalu”.
Blok: Digital, odbędzie się 10 czerwca (szczegóły wkrótce).
Blok: Produkcja TV/VIDEO, będzie miał miejsce 23 czerwca, (szczegóły wkrótce).
Rejestracja na wydarzenia dostępna jest na tej stronie.
Organizatorzy Polzak Marketing 2021:
- Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
- PSML – Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów
Współorganizatorzy:
- Klub Agencji Eventowych SAR,
- Klub Producentów Reklamowych,
- Klub Ad Tech SAR
Partnerzy:
- Boostmeet,
- El Padre,
- Live Age,
- Lively,
- Media Services,
- Ministry of Creativity,
- Meeting Application,
- transmisjelive – produkcja tv i streaming
Patroni medialni:
- NowyMarketing.pl
- Magazyn PRESS
- Marketer+
- THINK MICE
- Meeting Planner
- TUgether – Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń