Głównym punktem kampanii jest 75 sekundowy spot, który formą przypomina musical, a wszyscy bohaterowie są pięknie i kolorowo ubrani z uśmiechami, które wydają się być przyklejone do ich twarzy, nawet jeśli mowa o ręcznym myciu naczyń, którego nienawidzą.
Kampania dostępna jest, póki co w Chinach, Brazylii, RPA i Turcji, gdzie mycie rąk jest normą, choć marka zapowiada rozszerzenie jej zasięgu.
Zobacz również
Zobaczcie, jak bohaterowie spotu, w dość ironiczny sposób, demonstrują swoją nienawiść do ręcznego zmywania naczyń i pomarszczonych od wody i detergentów dłoni!
Znakiem rozpoznawczym kampanii jest wielka, żółta rękawica, ikona mycia rąk, która w końcu wybucha, a lektor zachęca nas do opuszczenia broni i włożenia naczyń do zmywarki. Będzie ona wykorzystywana w reklamie internetowej, prasowej oraz OOH.
Za kreację spotu odpowiada agencja Wieden+Kennedy, a piosenkę wyprodukował Warner Music.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W jednej z swoich reklam marka Magistral przekonywała nas jednak, że zmywanie naczyń to prawdziwy relaks, podczas którego rozwiązujemy swoje problemy! Nawet jeśli Twoim największym problemem jest to, że Twój szef ciągle Cię dotyka.
PS2
A co jeśli… spędzasz całe życie na sprzątaniu…