Zakończyła się druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel. W ramach inicjatywy konsumenci za pośrednictwem dedykowanej strony www.sercerosnie.com.pl rejestrowali kody z opakowań słodyczy oznaczonych serduszkiem i odbierali gwarantowane nagrody. Akcja umożliwiała wsparcie pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie: Fundację Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundację „Wawel z Rodziną”, Stowarzyszenie „Wiosna” z programem „Akademia Przyszłości”, Fundację Jaśka Meli „Poza Horyzonty” oraz Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?”.
Dzięki zaangażowaniu konsumentów Wawel przekaże środki pieniężne w wysokości aż 1 133 839 złotych na cele dobroczynne. Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się dniu 7 marca br.
Zobacz również
Sukces akcji udowadniają liczby
W akcji Wawelu to konsumenci zadecydowali o tym, jakie środki pieniężne zostaną przekazane poszczególnym organizacjom. Wspólne działanie i dziesiątki tysiąc osób zaangażowanych do pomocy przyniosły imponujące efekty:
- Łączna kwota, którą Wawel przeznaczy na wsparcie pięciu organizacji charytatywnych to aż 1 133 839 złotych.
- W akcji wzięło udział prawie 100 000 konsumentów.
- Łącznie zarejestrowano aż 546 000 kodów.
- Do konsumentów trafiło 28 000 gwarantowanych nagród.
- Dla zwycięskiej Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko” trafi kwota w wysokości 284 945 złotych.
- Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?” zostanie wsparta kwotą 283 251 złotych.
- Fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty” otrzyma 194 323 złotych.
- Do „Akademii Przyszłości” Stowarzyszenia „Wiosna” trafi kwota w wysokości 185 929 złotych.
- Dla Fundacji „Wawel z Rodziną” trafi kwota w wysokości 185 392 złotych.
Więcej informacji o akcji „Serce Rośnie” znajduje się na stronie www.sercerosnie.com.pl.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach