Ponad 7 milionów Słodziaków w rękach klientów

Ponad 7 milionów Słodziaków w rękach klientów
W ramach akcji Gang Słodziaków sieci sklepów Biedronka do rąk klientów trafiło ponad 7 milionów maskotek i ponad milion książek o przygodach Słodziaków.
O autorze
1 min czytania 2019-01-24

Akcja Gang Słodziaków rozpoczęła się w sierpniu ub. r. i była kolejną akcją lojalnościową realizowaną przez Biedronkę po kultowych Świeżakach. Aby zdobyć wybranego Słodziaka, wystarczyło zebrać wyznaczoną liczbę naklejek, które przyznawane były za zakupy powyżej konkretnej kwoty. Od sierpnia ub. r. do czasu zakończenia akcji do klientów trafiło ponad 7 milionów maskotek. Do akcji marka zaprosiła także znanych polskich aktorów, w tym Wiktora Zborowskiego i Danutę Stenkę, którzy w krótkich filmach czytali bajki o losach Słodziaków.

W ramach akcji Biedronka wydała także dwie książki skierowane do dzieci i rodziców, „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków” oraz „Gdy jesień nastanie na leśnej polanie, czyli nowe przygody Gangu Słodziaków”, które można było odebrać za darmo po zebraniu 15 naklejek, bądź kupić za 9,99 zł. Łącznie do konsumentów trafiło ponad milion książek.

Biedronka na stronie Gangu Słodziaków w oficjalnym komunikacie podziękowała wszystkim uczestnikom akcji z udział oraz poinformowała o dostępności ostatnich sztuk maskotek w wybranych sklepach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj