Porsche Centrum Warszawa Okęcie rzuca wyzwanie influencerom

Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie należący do grupy Porsche Inter Auto zrealizował projekt #PodajEnergięDalej. W ramach jazd testowych zachęcano warszawskich twórców internetowych do podejmowania aktywności dla dobra planety.
O autorze
1 min czytania 2023-10-20

Wyzwanie przyjęli m.in. Piotr Czaykowski, Volodymyr Testardi, Anna Wrońska i Anna Nowak, którzy na jednym ładowaniu elektrycznego modelu Taycan zrealizowali wybrane eko zadanie.  

Co dobrego można zrobić na jednym ładowaniu samochodu? Salon Porsche Centrum Warszawa Okęcie rzucił wyzwanie influencerom, którym udostępnił do testów elektryczny model marki o zasięgu 500 km i zachęcił do zrealizowania wybranego eko zadania. Wśród twórców, którzy zdecydowali się dołączyć do zabawy znaleźli się: Piotr Czaykowski (@piotrczaykowski), Volodymir Testardi (@volodymir_testardi), Anna Wrońska (@annawronska), Anna Nowak (@cookapl), Ola Nadolny (@ola.nadolny), Remigiusz Dorawa (@re.dor) oraz Piotr Kaczor (@kaczy_). 

Infuencerzy wybrali różne zadania, które zrealizowali za pomocą udostępnionego przez salon samochodu – elektrycznego modelu Taycan. Wszystkie działania w ramach podjętej aktywności musiały zostać wykonane na jednym ładowaniu pojazdu.

– Zaproszeni przez nas twórcy zgodzili się podjąć wyzwanie na rzecz planety udowadniając, że nawet najmniejsze działania mają znaczenie. Zadania, które zrealizowali to m.in. kupienie i posadzenie miododajnych roślin, zaplanowanie zakupów ograniczających plastikowe opakowania czy przygotowanie przetworów z lokalnych, naturalnych produktów. Zależało nam na wskazaniu przykładów, w jaki każdy z nas może zmienić swój styl życia, aby stał się on bardziej przyjazny dla środowiska. Wierzę, że udało nam zainspirować odbiorców do podobnych przemyśleń – mówi Joanna Ogórek, Head of Marketing Porsche Inter Auto Polska. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Porsche Taycan jest pierwszym seryjnie produkowanym autem elektrycznym w historii marki. Samochód dostępny jest w sześciu wersjach silnikowych i może osiągnąć nawet 500 km bezemisyjnego zasięgu. 

#PodajEnergięDalej to kolejna nietypowa współpraca warszawskiego salonu. W ubiegłym roku razem z domem aukcyjnym DESA Unicum zrealizowano projekt Porsche Inter Art, który angażował artystów działających w obszarach urban art, malarstwa, rzeźby i graffiti.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Opracowaniem koncepcji kreatywnej, realizacją i komunikacją projektu #PodajEnergięDalej zajęła się agencja Walk PR. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Linki do przykładowych realizacji powstałych w ramach projektu #PodajEnergięDalej: 

@volodymir_testardi: LINK

@re.dor: LINK

@cookapl: LINK

@ola.nadolny: LINK