Portal Nowoczesnej Firmy jest serwisem przeznaczonym dla biznesu. Porusza on tematykę związaną z zarządzaniem i prowadzeniem przedsiębiorstwa. Ze strony korzystają kadry kierownicze i właściciele firm, poszukujący wartościowych i kompleksowych informacji przydatnych w prowadzeniu biznesu. Zagadnienia strony dotyczą również kwestii związanych z rozwojem pracowników oraz employer brandingu. Treści są publikowane w inspirującej i nowoczesnej formie know-how.
Rozwinięcie współpracy z serwisem Nowoczesnej Firmy – Nf.pl to efekt strategii, zgodnie z którą Royal Ad powiększa portfolio swoich wydawców. Od początku naszej działalności skupiamy się na dotarciu do wyselekcjonowanych grup użytkowników: osób majętnych, kadry zarządzającej wysokiego i średniego szczebla, przedsiębiorców. Współpraca z serwisem Nf.pl, poszerzy możliwość dotarcia do wybranych użytkowników, zapewniając serwisowi odpowiednio dobraną reklamę na najwyższym poziomie – mówi Piotr Tomaszewski, Buying Specjalist Royal Ad.
Zobacz również
Nf.pl oferuje klasyczne kampanie display, udostępniając możliwość emisji form płaskich oraz rich media. W serwisie dostępne są również m.in. niestandardowe działania reklamowe, takie jak umieszczenie przez klienta na stronie własnego mini site. Portal notuje miesięcznie statystyki na poziomie ponad 200 tys. unikalnych użytkowników oraz ponad 1 mln odsłon.
Royal Ad to sieć reklamowa skupiająca luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas elitarnych wydarzeń, jak gale biznesu i sztuki. Więcej informacji www.royalad.pl
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]