Główną ideą kampanii jest zwrócenie uwagi na istotę tego, co prawdziwe i naturalne. Kampania podkreśla, że wartości te są ważne nie tylko w kontekście produktów, ale także w codziennym życiu. Tak jak produkt pozbawiony ulepszaczy i konserwantów, tak i szczere relacje pomiędzy bliskimi „smakują lepiej”, gdy są autentyczne.
W opartym na społecznym eksperymencie emocjonalnym video przedstawione zostały historie bazujące na bliskości i sympatii. Dzięki nim dostrzegamy, że wyrażanie swoich uczuć na co dzień nie jest wcale tak proste i oczywiste, jak mogłoby się wydawać. O emocjach, umiejętności ich wyrażania i budowaniu relacji z najbliższymi opowiadają m.in.: starsze małżeństwo, przyjaciółki, ojciec z synem.
Zobacz również
Akcja Powiedz coś miłego ma na celu zwrócenie uwagi na to, jak otwartość i życzliwość kształtują wzajemne relacje. Ma też sprowokować odbiorców do refleksji na temat ich stosunków z najbliższymi.
– Landliebe jest marką globalną, jej strategia wywodzi się z wartości takich jak: miłość, naturalność i autentyczność. Naszym zadaniem było opowiedzenie pozytywnej historii. Historii dalekiej od patosu – wiarygodnej, szczerej i angażującej – opowiada Ewa Galica, Partner & Strategic Consultant w firmie &SONS odpowiedzialnej za strategię marki Landliebe w Polsce.
– Chcemy, aby ludzie zatrzymali się na chwilę i zastanowili się nad tym, jak dużo mogą zmienić w naszym życiu tak prozaiczne rzeczy jak miłe słowo lub gest. Coś z pozoru prostego, wręcz błahego potrafi być nośnikiem znacznie mocniejszych i głębszych emocji, których często się boimy. Wszystko, o czym staramy się powiedzieć w tym eksperymencie – prostota, miłość, autentyczność – to wartości wpisane w DNA marki Landliebe – mówi odpowiedzialny za kreację kampanii Andrzej Kostuś, dyrektor kreatywny agencji Sixtyone Yards. – Wierzymy, że w czasach, w których tradycyjna reklama staje się coraz mniej wiarygodna, pełne emocji prawdziwe historie lepiej dotrą do odbiorców i spotkają się z pozytywnym odbiorem – dodaje.
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji października 2024 [PRZEGLĄD]
Aktywacja pod hasłem Prawdziwe historie smakują lepiej jest częścią ogólnopolskich działań. Kampania realizowana będzie w kanałach digitalowych oraz offline. Aktywności będą komunikowane m.in. w serwisie internetowym marki i na jej fanpage’u. W ramach kampanii zaplanowano też szereg działań ambientowych w przestrzeni miejskiej. W dwa ostatnie weekendy czerwca dedykowana strefa Landliebe zostanie utworzona na terenie gdańskiego Starego Maneżu (17-18.06) oraz na terenie warszawskiego Targu Śniadaniowego (24-25.06).
Słuchaj podcastu NowyMarketing