Warka to piwo przez lata towarzyszące konsumentom podczas spotkań z przyjaciółmi i wielkich sportowych emocji, dlatego marka nie mogła pozostać obojętna na rosnącą popularność gamingowego uniwersum. Zwłaszcza, że świat Planety Warki jest blisko świata gamingu – w obu liczy się zabawa, rywalizacja i nawiązywanie więzi międzyludzkich. Stworzona przez markę platforma Warka Planet of Gamers spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem gamerów i pozwoliła jej dotrzeć do 43% fanów gamingu, z czego aż do 50% z grupy 18-24.
Marka nie chce jednak na tym poprzestać i wciąż umacnia swoją obecność w gamingu. Po bardzo dobrze przyjętym starcie platformy Planet of Gamers oraz turnieju, zorganizowała dużą promocję konsumencką z gamingowymi nagrodami i pierwszymi w Polsce opakowaniami gamingowymi piwa. Teraz nadchodzi pora na drugą edycję rozgrywek Warka Planet of Gamers Cup. Jej szczegóły wciąż owiane są tajemnicą. Póki co wiemy, że odbędzie się w kwietniu, a jednym z uczestników będzie zeszłoroczny zwycięzca – Pago.
Zobacz również
Ubiegłoroczny turniej był naprawdę niesamowity – przyznaje Pago. – Niezwykle ciekawy był cały koncept rozgrywek – zazwyczaj trwają one tylko jeden dzień, a w ramach Warka Planet of Gamers Cup spędziliśmy razem aż trzy dni i mogliśmy nie tylko zagrać ze sobą, ale także lepiej się poznać i spędzić ciekawy czas. Jestem już bardzo podekscytowany nadchodzącą edycją i mam nadzieję, że nie zabraknie w niej wielkich emocji i ducha rywalizacji – dodaje Pago.
Cieszymy się, że turniej Planet of Gamers Cup spotkał się z tak dużym zainteresowaniem zarówno ze strony uczestników, jak i fanów gamingu – mówi Marcin Drożyński – senior brand manager Warki. – Zależy nam na tym, aby całość wpisywała się w świat Planety Warka, w którym poza sportową rywalizacją jest też miejsce na wspólne spędzanie czasu i integrację. Mamy nadzieję, że kolejna edycja będzie jeszcze bardziej ekscytująca i dostarczy jeszcze większych emocji – dodaje Drożyński.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Warka Planet of Gamers była jednym z najbardziej angażujących projektów gaming marketingowych w Polsce w 2021 roku, co zostało docenione także przez branżę reklamową w formie srebrnej nagrody MIXX Awards – mówi Piotr Bombol, chief strategy officer w Gameset. – Na podstawie przeprowadzonych po kampanii badań możemy uznać, że nasz projekt uczynił Warkę piwem nr 1 w gamingu. Na liderze ciąży duża presja, bo musi ciągle pokazywać, że jest o krok przed całą kategorią, jest innowacyjny i nie boi się dużych kroków – i dokładnie tak będzie wyglądać kolejna edycja Warka Planet of Gamers Cup. Będzie bardziej epicko, bardziej zaskakująco i co najważniejsze: jeszcze bardziej „warecko” – dodaje Bombol.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Strategię platformy Planet of Gamers stworzyły 2012 Agency i Gameset. Przy realizacji działań współpracują 2012 Agency odpowiedzialne za strategię komunikacji, kreację i kampanię 360 oraz agencja Gameset, która przygotowała koncept wydarzenia Planet of Gamers Cup i zarządza relacjami z twórcami. Produkcją zajęło się Graffiti Films. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.