fot. od lewej: Iwona Wójcik i Magdalena Troszyńska
High Level Marketing posiada bogate doświadczenie w realizacji projektów dla branży nieruchomości oraz motoryzacji. Wśród działań za które odpowiada agencja znajdują się kampanie dla marek takich jak: Longines, Ronson, British Automotive Centrum, Aston Martin czy Clarins SPA.
Zobacz również
Twórczynie agencji posiadają bogate doświadczenie marketingowe zdobyte zarówno po stronie agencji, jak i klienta. Magda i Iwona odpowiadały za projekty marketingowe realizowane dla Apartamentów Cosmopolitan, Park Lane, Tacit Investment, Polpharma, VOLVO, Sopot Match Race czy Clarins Spa.
– Wspieramy naszych klientów swoim doświadczeniem i wiedzą. Dzięki indywidualnemu podejściu i wysokiej jakości obsługi zbudowałyśmy bardzo ciekawe portfolio projektów – mówi Iwona Wójcik. – Do tej pory koncentrowałyśmy się na segmencie premium w branży nieruchomości oraz motoryzacji. Obecnie planujemy rozszerzenie działalność o nowe kategorie produktowe, pozostając jednak przy markach premium. Polski rynek dóbr luksusowych jest coraz bardziej atrakcyjny dla marek, które kierują swoje produkty oraz usługi do zamożnych odbiorców. Jest to grupa bardzo świadoma, doskonale znająca swoją wartość i potrzeby, a przez to niezwykle wymagająca. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy w stanie zrealizować projekty, które zapewniają konsumentom unikalne doświadczenia, świetnie dopasowane do charakteru marki – dodaje Wójcik.
Agencja oferuje rozwiązania z zakresu strategii komunikacji, digitalu, mediów, a także realizacji eventów oraz działań PR. Strona agencji dostępna jest pod linkiem highlevelmarketing.pl/.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing