Poznaj dobroczynną moc owoców w kampanii marki Łowicz

Ruszyła kolejna kampania marki Łowicz, która przypomina o nowości – unikalnych i wyjątkowych na rynku prozdrowotnych dżemach 100% z owoców Łowicz. W kolorowym i dynamicznym spocie telewizyjnym widzimy, jak moc owoców eksploduje z każdego słoiczka w takt wzniosłej muzyki.
O autorze
1 min czytania 2017-02-02

W efekcie reklama nie tylko oddaje moc działania owoców, a także podkreśla wyjątkowość produktów Łowicz.

Rozpoczął się kolejny etap kampanii informującej o ubiegłorocznej nowości marki Łowicz  – linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z tradycyjnych polskich owoców, powszechnie znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia

W niekonwencjonalnym spocie telewizyjnym zostały zaprezentowane kolejno – dzika róża, rokitnik oraz czarny bez, wraz z charakterystyką swoich funkcjonalności. Komentarzowi lektora towarzyszą estetycznie zrealizowane ujęcia owoców, które po wydobyciu ze słoiczka okazują się dosłownie eksplodować mocą swoich dobroczynnych właściwości. Przekaz dodatkowo wzmacnia doniosła muzyka – fragment opery Lakmé.

Nowe, unikalne dżemowe propozycje Łowicz 100% z owoców zostały bardzo pozytywnie przyjęte przez konsumentów, ponieważ odpowiadają na konkretne potrzeby – wspomagają wybrane funkcje organizmu. Na sukces prozdrowotnych dżemów wpływ ma również ich doskonały smak – jak wszystkie produkty marki Łowicz, smakują tak pysznie, że Łooo!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj