TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Poznaj dobroczynną moc owoców w kampanii marki Łowicz

Ruszyła kolejna kampania marki Łowicz, która przypomina o nowości – unikalnych i wyjątkowych na rynku prozdrowotnych dżemach 100% z owoców Łowicz. W kolorowym i dynamicznym spocie telewizyjnym widzimy, jak moc owoców eksploduje z każdego słoiczka w takt wzniosłej muzyki.
O autorze
1 min czytania 2017-02-02

W efekcie reklama nie tylko oddaje moc działania owoców, a także podkreśla wyjątkowość produktów Łowicz.

Rozpoczął się kolejny etap kampanii informującej o ubiegłorocznej nowości marki Łowicz  – linii trzech prozdrowotnych dżemów 100%, powstałych z tradycyjnych polskich owoców, powszechnie znanych z dobroczynnych właściwości dla zdrowia

W niekonwencjonalnym spocie telewizyjnym zostały zaprezentowane kolejno – dzika róża, rokitnik oraz czarny bez, wraz z charakterystyką swoich funkcjonalności. Komentarzowi lektora towarzyszą estetycznie zrealizowane ujęcia owoców, które po wydobyciu ze słoiczka okazują się dosłownie eksplodować mocą swoich dobroczynnych właściwości. Przekaz dodatkowo wzmacnia doniosła muzyka – fragment opery Lakmé.

Nowe, unikalne dżemowe propozycje Łowicz 100% z owoców zostały bardzo pozytywnie przyjęte przez konsumentów, ponieważ odpowiadają na konkretne potrzeby – wspomagają wybrane funkcje organizmu. Na sukces prozdrowotnych dżemów wpływ ma również ich doskonały smak – jak wszystkie produkty marki Łowicz, smakują tak pysznie, że Łooo!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj