W składzie Zarządu IAA Polska znaleźli się: z kurii marketerów – Dorota N. Haller, Dyrektorka Marketingu, Honor Polska, Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C Polkomtel oraz Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie; z kurii mediów – Magdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska, Jovan Protić, Chief Operating Officer Ringier Axel Springer Polska oraz Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue Warner Bros.; zaś z kurii professional services – Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE, Igor Kaleński, CEO Molecular Worldwide oraz Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.
Do Rady Nadzorczej wybrani zostali: z kurii professional services – Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Communication Unlimited, VP Creative Adv. IAA Global, Rafał Kupidura, Prezes Zarządu IF NATION GROUP Sp. z o.o. oraz Jacek Olechowski, Prezes Zarządu, Mediacap; z kurii marketerów – Maciej Herman, Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel, Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBanku oraz Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas; zaś z kurii mediów: Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A., Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Grupa Polsat Plus oraz Agata Szeliga-Staszkiewicz, Sales Director Meta CEE, Global Business Group.
Zobacz również
Sąd Dyscyplinarny w kolejnej kadencji tworzyć będą Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu PAYBACK Polska, Isabella Krüger-Pawlowski, Prezes Zarządu METRO Advertising oraz Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu PIKE.
Przewodniczący Rady Nadzorczej oraz Sądu Dyscyplinarnego wybrani zostaną podczas pierwszych posiedzeń każdego z tych organów.
To już druga z kolei kadencja Agnieszki Sory jako Prezeski IAA Polska. W branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu.
Bartosz Pilch, Beata Smajkiewicz (SIG): Klienci B2B oczekują od programów lojalnościowych elastyczności
– Priorytetem dla mnie będzie aktywne wspieranie Członków IAA Polska, zwiększenie znajomości marki Stowarzyszenia, dotarcie do nowych interesariuszy i angażowanie się w globalną współpracę z IAA Global. Kluczowe inicjatywy to m.in. wdrożenie drugiej edycji programu liderskiego Marketing Masterminds; dalsze budowanie wiedzy w ramach IAA Power Hour i IAA Power Podcast; współpraca z CMOs, mediami i agencjami nie tylko w obszarze jednoźródłowego badania konsumpcji mediów, ale również DE&I czy ESG oraz koordynacja globalnego badania nastrojów branży – mówi Agnieszka Sora, Prezeska IAA Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Walne Zebranie Wyborcze Członków IAA Polska odbyło się w środę 28 czerwca w siedzibie Ringier Axel Springer Polska.
PS Leroy Merlin, Proxi.cloud, Ritf i QuestPass dołączają do IAA Polska
Kolejne cztery organizacje dołączają do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. W realizację inicjatyw Stowarzyszenia w ramach kurii reklamodawców włącza się Leroy Merlin Polska, a w ramach kurii professional services: Proxi.cloud, Questpass oraz RITF.