Złota zdobyły kampanie:
- „Miasto ING w Roblox” w kategoriach Consumer Experience i Innovation & Smart Solution;
- „WitcherManiac” i „Wszystko mi mówi Tymbark” w kategorii Content Marketing;
- „Pierwsza Pomoc Ludzkości” w kategorii MIXX for Good Purpose.
Najczęściej nagradzanymi i wyróżnionymi kampaniami w konkursie IAB MIXX Awards 2022 były:
Zobacz również
- „Miasto ING w Roblox” zrealizowana przez GONG, Game Changer i MediaHub dla ING Bank Śląski oraz
- „WitcherManiac” promująca serial Wiedźmin na Netflix, a przygotowana i zrealizowana przez Agencję GONG.
Przed szansą zdobycia złotej, srebrnej i brązowej statuetki IAB MIXX Awards 2022 stanęło aż 44 kampanii reklamowych, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych.
W IAB MIXX Awards doceniamy najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego, budujące wartość dla marki, firmy lub organizacji, wyznaczające kierunki dla innych do kolejnych zmian. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.
Nagrody za dokonania
Częścią konkursu IAB MIXX Awards są także Nagrody za dokonania. W tym roku tytuł Agencji Roku przypadł Agencji GONG, Domu Mediowego Roku – Starcom, a Reklamodawcą Roku został ING Bank Śląski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Miano Człowieka Roku, które nadawane jest osobie, która odniosła ponadprzeciętne zasługi dla marketingu interaktywnego i reklamy w minionym roku, zostało przyznane Magdzie Kolenkiewicz, dyrektorce generalnej Starcom.
Nagroda specjalna IAB Polska za całokształt dokonań przypadła zaś Małgorzacie Węgierek, CEO Havas Media Group.
Bardzo mnie cieszy, że nagrody specjalne powędrowały w tej edycji konkursu do dwóch wybitych przedstawicielek rynku reklamy cyfrowej. Polityka i konsekwencja pozwoliły Magdzie Kolenkiewicz w ciągu ostatnich 10 lat wzmacniać pozycję Starcomu, skutecznie walczyć o największych klientów i tworzyć dla nich i z nimi efektywne i efektowne realizacje. Widać to chociażby po takich konkurach jak IAB MIXX Awards, w których Starcom zdobywa wiele wyróżnień i nagród. Z kolei nagroda dla Małgorzaty Węgierek to uhonorowanie jej dorobku i osobistego zaangażowania w rozwój rodzimego rynku cyfrowego. Pod okiem Małgosi, Havas Media Group przeszedł ogromną transformację i rozwinął strategiczne kompetencje agencji mediowej dzięki czemu od lat zajmuje miejsce w czołówce najbardziej dynamicznie rosnących agencji w Polsce – podsumowuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.
Zobacz pełną listą laureatów IAB MIXX Awards 2022
Nad przebiegiem konkursu czuwa Audytor – firma PwC.
Sponsor Główny: Channel Factory
Sponsorzy kategorii: ABi Media Holdings, DIMAQ, EngageData, Havas Media Group, Open Mobi, Taboola
Patroni medialni: NowyMarketing, Wirtualna Polska, Marketer+, Marketing przy kawie, widzialni.eu, Gazeta.pl
Współpraca: Newspoint, GoldenSubmarine, Havas Media Group