Wzmocnienie zespołu
Z początkiem czerwca do zespołu Get Noticed Agency dołączył Bogumił Fedoryj, który objął stanowisko Performance Managera. Bogumił swoje doświadczenie zdobywał w sektorze e-commerce, w którym miał okazję koordynować projekty dla jednych z najpopularniejszych marek w branży gamingowej, meblarskiej, czy technologicznej (m.in. w Kinguin, G2A, Meble-Bogart.pl, Sembot 2.0).
W Get Noticed Agency jest odpowiedzialny za prowadzenie zespołu Performance, jakość i rozwój realizowanych usług, optymalizację procesów wewnątrz agencji, a także osiąganie wybitnych wyników w realizowanych projektach.
Jak sam przekonuje, do dołączenia do Get Noticed Agency przekonał go ambitny plan rozwoju firmy, a możliwość pracy w zespole skłoniła go do przeprowadzki z Warszawy do Poznania: “To, co przekonało mnie do pracy w Get Noticed Agency to w przede wszystkim możliwość rozwoju i jasno sprecyzowane cele. Ponadto, bardzo imponuje mi otwartość biznesowa i wiedza specjalistyczna, jaka cechuje współzałożycieli – Basię i Michała, a także dobra atmosfera w zespole”.
To jednak nie koniec, ponieważ jeszcze w lipcu do Get Noticed Agency dołączył kolejny ekspert. Agencja w swojej komunikacji podkreśla, jak duże znaczenie przykłada do transparentności i współpracy partnerskiej ze swoimi klientami, co potwierdzają także otrzymywane rekomendacje. Nie jest żadnym zaskoczeniem więc, że dołożono dużych starań, by obszar poświęcony obsłudze klienta jeszcze bardziej wzmocnić, co przełożyło się na rozpoczęcie współpracy z Leszkiem Ozorkiewiczem.
Leszek objął stanowisko Customer Success Managera i w ramach swojej nowej roli będzie dbał o to, aby wysoka jakość obsługi, oferowana przez agencję, była integralną częścią Customer Journey (to zbudowany przez agencję proces obsługi klienta, w którym Customer Success posiada jasno określone kamienie milowe, zapewniające klientowi proaktywność i poczucie, że Get Noticed Agency dostarcza coś więcej niż tylko usługi digital marketingu 360). Jego zadaniem będzie również zapewnienie, że każda nowo dołączona osoba do zespołu szybko wdroży się w standardy wysokiej jakości obsługi, tworząc powtarzalny, a jednocześnie indywidualnie dostosowany proces obsługi klienta
Leszek Ozorkiewicz jeszcze niedawno piastował funkcję Customer Service Manager w innej poznańskiej agencji – Sunrise System. Wcześniej zarządzał natomiast zespołem contact center w jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm z branży outsourcingu obsługi klienta – APServices. Leszek wyraża dużą motywację związaną z możliwością pracy w agencji, która stawia na jakość i partnerską współpracę z klientami.
Intensywny progres Get Noticed Agency
Najbliższe miesiące będą okresem intensywnego progresu Get Noticed Agency.
Wzmocnienie kadry kierowniczej o menedżerów z dużym doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami, pozwalającymi na rozwijanie jakości procesów, a także sukcesywne rozbudowywanie zespołu specjalistów, to z pewnością bardzo dobry kierunek, który pozwoli agencji na stawianie kolejnych kroków w obszarze skalowania.
– Szczególnie istotna będzie bliska współpraca Leszka z Bogumiłem nad usprawnieniem procesów między działami Performance a Customer Success. To właśnie taka synergia sprawia, że klienci decydują się na współpracę z naszą agencją, a nie na budowanie wewnętrznego działu. Dzięki temu otrzymują doskonale zgrany zespół, który wyciąga wspólne wnioski, bazując na analizach wychodzących poza standardowe usługi, dostarczając klientowi taki dział digital marketingu, jaki zawsze chciałby mieć u siebie. To jest również moja osobista ambicja, ponieważ zawsze chciałam współpracować z agencją, która cechuje się świetną koordynacją wszystkich specjalistów. Budowanie takiego zespołu inhouse to ogromne wyzwanie, a my chcemy ułatwić to naszym klientom – mówi Basia Garczyńska, współwłaścicielka Get Noticed Agency.
Artykuł sponsorowany przy współpracy z Get Noticed Agency