grafika: fotolia
Jak pokazują ostatnie wydarzenia, działalność agencji PR nadal wzbudza dużo emocji. Ankieta przygotowane przez agencję Procontent Communication ma na celu sprawdzenie, co Polacy wiedzą o PR i jak oceniają działania specjalistów od doradztwa komunikacyjnego. Badani odpowiedzą na pytania o popularność PR w poszczególnych branżach oraz opinię o prowadzeniu działań z zakresu budowania wizerunku osób i firm. Ankieta skierowane jest zarówno do firm korzystających z usług doradztwa komunikacyjnego, jak i nie mających jeszcze doświadczenia związanego ze współpracą z agencjami PR.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
– Z roku na rok rośnie popularność działań PR. W praktyce wiele osób ma jednak nadal błędne pojęcie o tym, czym naprawdę zajmują się specjaliści od komunikacji. Przygotowana przez nas ankieta ma na celu wskazanie najpowszechniejszych stereotypów, z jakimi musi zmierzyć się nasza branża – mówi Iwona Kubicz, Prezes Zarządu Procontent Communication
Po zakończeniu badania, agencja Procontent Communication opracuje raport, podsumowujący wyniki ankiety.
NowyMarketing jest patronem medialnym badania.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing