PRAKTYCZNY I INTERAKTYWNY WARSZTAT PODCZAS KTÓREGO DOWIESZ SIĘ:
- Jak Twój komunikat „czuje”, odbiera i opisze dziennikarz
- Jak wygląda PR z życia wzięty, czyli wspólna analiza błędów i sukcesów w kontaktach z mediami
- Jakie narzędzia do przeciwdziałania złej opinii blogera masz w swoich rękach
W trakcie warsztatów praca z użyciem profesjonalnych narzędzi technicznych – kamera, mikrofon, twittowanie w czasie rzeczywistym – 5 PRAKTYCZNYCH ĆWICZEŃ
Zobacz również
W programie m.in.:
Dostosowanie formy komunikacji do medium
- Czym różni się przekaz do medium specjalistycznego (PB, TVN CNBC) od przekazu adresowanego do mediów powszechnych (jak RMF) – różnice w tworzeniu komunikatów
- Jak sprzedać dobre wyniki finansowe w różnych mediach ale dla osiągnięcia tego samego celu (publicity, emisja akcji)
Twórczo i efektywnie! Sposoby na szybkie dotarcie z komunikatem – jak sprawić, żeby przekaz został opublikowany. Relacje z mediami i długotrwała relacja – jak nawiązać i podtrzymać dobre relacje
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
- Jak samemu tworzyć materiały dla mediów? To nie tylko komunikaty, ale także własne zdjęcia i nagrania
- Jak je realizować i przekazywać- Jak organizować kontakt telefoniczny i mailowy
- Relacja osobista – na ile potrzebna i jakiej formie, żeby nie działała przeciwskutecznie
Sytuacje kryzysowe i zmiany w firmie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Komunikat w sytuacji kryzysowej – jak szybko i skutecznie zapanować nad rozprzestrzeniającą się informacją
- Jak zorganizować kryzysowy dział komunikacji z mediami
Warsztaty skierowane są do Rzeczników Prasowych, PR Managerów, osób związanych z komunikacją w firmach i wszystkich tych, który zainteresowani są komunikacją na linii firma-media.
Zaproszenie do udziału w warsztatach kierujemy szczególnie do:
- Przedstawicieli Kadry Zarządzającej
- Dyrektorów i Kierowników działów PR
- Rzeczników Prasowych
- Specjalistów ds. PR
- Kierowników Komunikacji Wewnętrznej
- Osób zajmujących się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
- Osób odpowiadających w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
- Przedstawicieli Agencji PR
Wydarzenie objęte patronatem przez NowyMarketing