TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PR – MEDIA

Jak przeprowadzić efektywną współpracę dzięki skutecznemu dialogowi 8 stycznia 2012
O autorze
1 min czytania 2012-11-25

PRAKTYCZNY I INTERAKTYWNY WARSZTAT PODCZAS KTÓREGO DOWIESZ SIĘ:

  • Jak Twój komunikat „czuje”, odbiera i opisze dziennikarz
  • Jak wygląda PR z życia wzięty, czyli wspólna analiza błędów i sukcesów w kontaktach z mediami
  • Jakie narzędzia do przeciwdziałania złej opinii blogera masz w swoich rękach

W trakcie warsztatów praca z użyciem profesjonalnych narzędzi technicznych – kamera, mikrofon, twittowanie w czasie rzeczywistym – 5 PRAKTYCZNYCH ĆWICZEŃ

W programie m.in.:

Dostosowanie formy komunikacji do medium

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Czym różni się przekaz do medium specjalistycznego (PB, TVN CNBC) od przekazu adresowanego do mediów powszechnych (jak RMF) – różnice w tworzeniu komunikatów
  • Jak sprzedać dobre wyniki finansowe w różnych mediach ale dla osiągnięcia tego samego celu (publicity, emisja akcji)

Twórczo i efektywnie! Sposoby na szybkie dotarcie z komunikatem – jak sprawić, żeby przekaz został opublikowany. Relacje z mediami i długotrwała relacja – jak nawiązać i podtrzymać dobre relacje

  • Jak samemu tworzyć materiały dla mediów? To nie tylko komunikaty, ale także własne zdjęcia i nagrania
  • Jak je realizować i przekazywać- Jak organizować kontakt telefoniczny i mailowy
  • Relacja osobista – na ile potrzebna i jakiej formie, żeby nie działała przeciwskutecznie

Sytuacje kryzysowe i zmiany w firmie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Komunikat w sytuacji kryzysowej – jak szybko i skutecznie zapanować nad rozprzestrzeniającą się informacją
  • Jak zorganizować kryzysowy dział komunikacji z mediami

Warsztaty skierowane są do Rzeczników Prasowych, PR Managerów, osób związanych z komunikacją w firmach i wszystkich tych, który zainteresowani są komunikacją na linii firma-media.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zaproszenie do udziału w warsztatach kierujemy szczególnie do:

  • Przedstawicieli Kadry Zarządzającej
  • Dyrektorów i Kierowników działów PR
  • Rzeczników Prasowych
  • Specjalistów ds. PR
  • Kierowników Komunikacji Wewnętrznej
  • Osób zajmujących się komunikacją w firmach, instytucjach i agencjach PR
  • Osób odpowiadających w firmie za wizerunek, promocję, public relations, marketing
  • Przedstawicieli Agencji PR

 

Wydarzenie objęte patronatem przez NowyMarketing