Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Pracował dla największych marek sportowych, teraz projektuje obuwie dla dzieci, by te chętniej wychodziły na dwór!

Pracował dla największych marek sportowych, teraz projektuje obuwie dla dzieci, by te chętniej wychodziły na dwór!
Pracował dla Nike i marki Jordan, był u szczytu kariery zawodowej. Teraz projektuje buty dla dzieci, by zmieniać świat na lepsze. Wykorzystuje profilaktykę zdrowia, by dawać dzieciom siłę, motywację i chęci do osiągania więcej!
O autorze
1 min czytania 2018-04-12

fot. superheroic.com

Kiedy w 2013 roku Jason Mayden zobaczył wśród dzieci szerzącą się otyłość, depresję, niechęć do aktywności fizycznej, wpadł na pomysł, aby założyć organizację non-profit lub zostać nauczycielem w szkole podstawowej. Wtedy jednak zdał sobie sprawę, że kluczem do zachęcania dzieci do wyjścia na dwór jest jego umiejętność projektowania obuwia. Super Heroic to firma, której celem jest przekonać dziecko, że zakładając parę butów, może, niczym bohater w pelerynie, rozwiązywać problemy i ratować świat.

Ten etos jest zawarty nawet w opakowaniu obuwia! Buty trafiają do właściciela w dużym, tekturowym cylindrze. Kiedy rozciągniesz jego końce, możesz usłyszeć dźwięk rodem z gier wideo!

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

adidas we współpracy z BVG stworzył wyjątkowy model butów, który uprawnia do darmowej komunikacji miejskiej. adidas EQT Support 93/17 Berlin to jedyne w swoim rodzaju obuwie, które marka zaprojektowała, nawiązując do BVG – komunikacji miejskiej w Berlinie.

Na języku każdej pary butów w specjalnej naszywce została zakodowana karta miejska na okres jednego roku, dzięki której właściciel butów za darmo będzie korzystał z berlińskiego metra, tramwaju i autobusu

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Uczucie, kiedy staniemy na klocek LEGO, zna każdy. Jedni mówią, że to efekt uboczny zabawy, inni, że klocki mszczą się za niesprzątanie. Ale firma Brand Station postanowiła, we współpracy z LEGO, wypuścić na rynek specjalne kapcie, dzięki którym już nigdy nie będziesz testował swojej granicy wytrzymałości! Więcej o kapciach znajdziecie → tutaj

PS3

Parley for Oceans, firma zajmująca się ochroną oceanów, która przeprowadziła w zeszłym roku ogromny projekt wraz z adidas – buty do biegania wykonane z odpadów wyłowionych z dna! Słynny model BOOTS, który uszyto z plastikowych butelek, przynęt oraz sieci rybackich, wygląda tak: