Warianty smakowe oraz stylistyka opakowań sezonowych bazują na dualizmie ludzkiej natury. Marka Hit wskazuje swoim konsumentom, że każdy posiada zarówno jasną, jak i mroczną stronę swojej osobowości, a sezonowe smaki są odpowiedzią na każdą z nich.
Kampania reklamowa oparta jest na konwencji filmowej. Oba HIT’y prezentowane są jako główni bohaterowie dwóch kinowych premier. HIT NIEBIAŃSKI z kremem o smaku białej czekolady i malin, to główny bohater „Kuszenia niebiańsko pysznym smakiem”. Występujący natomiast w „Ataku piekielnie dobrego smaku” HIT PIEKIELNY, to postać łącząca smak ciemnej czekolady i wiśni.
Zobacz również
W stylistyce kinowej utrzymane są także reklamy citylight na przystankach i stacjach metra, a także billboardy w największych miastach Polski. Głównych bohaterów premiery tego sezonu zobaczyć będzie można również na dużym ekranie. Już w czerwcu spoty reklamowe z ich udziałem oraz digital postery zobaczyć będzie można we wszystkich kinach sieci Cinema City. Całość akcji wspierana będzie działaniami w mediach społecznościowych.
Design niebiańsko – piekielnych opakowań opracowała agencja Cztery Czwarte Brand Design. Za key visual nawiązujący do motywów filmowych odpowiada agencja LemonSky.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach