Aktualnie trwa trzęsienie ziemi, ale nie jest ono spowodowane pandemią, a przynajmniej nie głównie przez nią. Ona tylko przyspieszyła trwającą od kilku lat transformację cyfrową.
Wojciech Szymański, managing director Ideo Force Sp. z o.o.
E-book zawiera w jednym miejscu wszystkie najważniejsze trendy z branży e-commerce i e-marketingu. Coraz większe wymagania konsumentów i przeniesienie życia do internetu to dwa główne czynniki tak dynamicznego tempa rozwoju i zmian zarówno w sprzedaży, jak i reklamie online. Przedsiębiorcy muszą stale dostosowywać się do aktualnych realiów, a każde opóźnienie może być fatalne w skutkach.
Zobacz również
Mając to na uwadze, Wojciech Szymański, prezes zarządu agencji e-marketingowej oraz e-commerce Ideo Force Sp. z o.o., postanowił zebrać wszystkie najświeższe trendy w jednym miejscu i w ten sposób powstał niezwykły e-book: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian”.
Publikacja otrzymała patronat Izby Gospodarki Elektronicznej oraz IAB Polska.
E-book jest pozycją obowiązkową dla tych, którzy pracują w e-commerce lub planują rozpocząć swoje działania w sprzedaży internetowej. Publikacja składa się z czterech części, w których opisano najważniejsze trendy kształtujące obecnie e-commerce, wraz z konkretnymi przykładami z polskiego rynku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
W pierwszej części poruszany jest temat bycia blisko klienta, bez nadmiernego osaczania go. Internet daje wiele możliwości kontaktu, także marki z klientem, z którego warto świadomie korzystać.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Druga część opisuje wygodę oraz trend zwiększania doświadczeń klienta, czyli niezbędne porady dotyczące UX strony internetowej. Autor w przystępny sposób wyjaśnia, dlaczego przy tak dużej konkurencji jaka obecnie panuje na rynku e-commerce, witryny muszą być nie tylko estetyczne, ale także maksymalnie przyjazne użytkownikowi.
Trzecia część dotyczy pozostałych trendów, takich jak na przykład sztuczna inteligencja w zakupach online, price intelligence czy low code integration.
Ostatnia, czwarta część poświęcona jest podsumowaniu, w której autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat kierunku rozwoju e-commerce w najbliższym okresie.
Wiedza zawarta w e-booku: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian”, pomoże zrozumieć co w e-commerce i e-marketingu piszczy oraz w jakie rozwiązania warto inwestować, aby osiągać jeszcze większe sukcesy biznesowe.
E-book można pobrać na stronie: bit.ly/2YsObut