TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Premiera e-booka: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian” Wojciecha Szymańskiego (Ideo Force)

Poszerzaj swoją wiedzę o najnowszych trendach w świecie internetowej reklamy i biznesu.
O autorze
1 min czytania 2021-11-09
Aktualnie trwa trzęsienie ziemi, ale nie jest ono spowodowane pandemią, a przynajmniej nie głównie przez nią. Ona tylko przyspieszyła trwającą od kilku lat transformację cyfrową.
Wojciech Szymański, managing director Ideo Force Sp. z o.o.

E-book zawiera w jednym miejscu wszystkie najważniejsze trendy z branży e-commerce i e-marketingu. Coraz większe wymagania konsumentów i przeniesienie życia do internetu to dwa główne czynniki tak dynamicznego tempa rozwoju i zmian zarówno w sprzedaży, jak i reklamie online. Przedsiębiorcy muszą stale dostosowywać się do aktualnych realiów, a każde opóźnienie może być fatalne w skutkach.

Mając to na uwadze, Wojciech Szymański, prezes zarządu agencji e-marketingowej oraz e-commerce Ideo Force Sp. z o.o., postanowił zebrać wszystkie najświeższe trendy w jednym miejscu i w ten sposób powstał niezwykły e-book: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian”.

Publikacja otrzymała patronat Izby Gospodarki Elektronicznej oraz IAB Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

E-book jest pozycją obowiązkową dla tych, którzy pracują w e-commerce lub planują rozpocząć swoje działania w sprzedaży internetowej. Publikacja składa się z czterech części, w których opisano najważniejsze trendy kształtujące obecnie e-commerce, wraz z konkretnymi przykładami z polskiego rynku.

W pierwszej części poruszany jest temat bycia blisko klienta, bez nadmiernego osaczania go. Internet daje wiele możliwości kontaktu, także marki z klientem, z którego warto świadomie korzystać.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Druga część opisuje wygodę oraz trend zwiększania doświadczeń klienta, czyli niezbędne porady dotyczące UX strony internetowej. Autor w przystępny sposób wyjaśnia, dlaczego przy tak dużej konkurencji jaka obecnie panuje na rynku e-commerce, witryny muszą być nie tylko estetyczne, ale także maksymalnie przyjazne użytkownikowi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Trzecia część dotyczy pozostałych trendów, takich jak na przykład sztuczna inteligencja w zakupach online, price intelligence czy low code integration.

Ostatnia, czwarta część poświęcona jest podsumowaniu, w której autor dzieli się swoimi przemyśleniami na temat kierunku rozwoju e-commerce w najbliższym okresie.

Wiedza zawarta w e-booku: „E-marketing i e-commerce kierunki zmian”, pomoże zrozumieć co w e-commerce i e-marketingu piszczy oraz w jakie rozwiązania warto inwestować, aby osiągać jeszcze większe sukcesy biznesowe.

E-book można pobrać na stronie: bit.ly/2YsObut