TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Premiera zapachu Aura Mugler z agencją ROOTS

W ciągu ostatnich 25 lat Mugler stworzył jedynie trzy kobiece zapachy, których odkrywanie każdorazowo stanowi zaproszenie do odczuwania silnych i niezwykłych emocji.
O autorze
1 min czytania 2018-02-23

30 stycznia, w „Piekło nad Niebem”, odbyła się premiera czwartego zapachu Aura Mugler dedykowanego kobietom, które podążają za swoim instynktem i są gotowe na odkrywanie swoich pragnień. Wyborem lokalizacji, scenografią oraz koordynacją spotkania przeznaczonego dla dziennikarzy, influencerów i partnerów biznesowych zajęła się agencja ROOTS. Za realizację projektu odpowiadała Marta Dobrut – senior event manager.

Premiera zapachu Aura Mugler odbyła się 30 stycznia w „Piekło nad Niebem” w Warszawie, a gośćmi specjalnymi spotkania byli Christophe de Lataillade, Dyrektor Artystyczny Mugler oraz Pierre Aulas, Dyrektor Zapachowy, który od lat pracuje przy tworzeniu zapachów Muglera. W spotkaniu udział wzięli dziennikarze z prasy i portali urodowych, blogerki oraz przedstawiciele firm partnerskich. Licznie zgromadzonych gości powitała Małgorzata Roszczyk – Clarins Group Director, a imprezę poprowadziła Aleksandra Słowińska – Media & PR Manager Clarins Group. Główną atrakcją premiery był mapping 3D oraz scenografia inspirowana kolorem zielonym – bujne ozdoby roślinne połączone z ciężkim dymem. Wieczór uświetnił akustyczny mini recital Klaudii Szafrańskiej z zespołu Xxanaxx.

„Zapach AURA jest inny niż wszystko co do tej pory wąchaliśmy. Dlatego też jego kwiatowo-zwierzęco-zmysłowy charakter wymagał specjalnej oprawy, aby goście mogli uczestniczyć w doświadczeniu sensorycznym, które pobudzi ich wszystkie zmysły. Bliskość z naturą, tajemniczość, dzika i tajna siła do odkrywania swoich pragnień. Mugler przez tę kreację zapachową, każe nam oderwać się od codzienności i posłuchać swojego prawdziwego, pierwotnego i kobiecego instynktu. Sceneria i klimat eventu niewątpliwie przeniosły nas w jego magiczny świat.” – Aleksandra Słowińska – Media & PR Manager Clarins Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się