… odnosząc najlepszy bilans liczby osób przenoszących numer wobec rezygnujących z sieci. To kolejny sukces marki, która po pierwszym kwartale 2017 roku zajmowała drugie miejsce w raporcie.
Sieć Premium Mobile dostępna jest na polskim rynku od 2016 roku, działania wizerunkowo-sprzedażowe prowadzi wyłącznie w internecie. Odpowiada za nie agencja Form Up, która od kilku miesięcy przeprowadza szeroko zakrojoną kampanię digital z wykorzystaniem content performance marketingu we wszystkich kanałach internetowych marki. Agencja wypracowała własną metodę na promocję oryginalnego contentu stworzonego przez zewnętrznych wydawców i infuencerów, aby dotrzeć do wybranej grupy docelowej.
Zobacz również
Kampania ma na celu pozyskanie nowych klientów dla Premium Mobile w przestrzeni internetowej po bardzo konkurencyjnych stawkach, kilkukrotnie poniżej średniej rynkowej. Dowodem na sukces we współpracy jest zarówno już pozyskana baza klientów i znaczący wzrost konwersji sprzedażowej, jak i wysokie miejsca zajmowane przez operatora w raporcie przenoszenia numerów w sieciach ruchomych opracowanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, odpowiednio: III miejsce po czwartym kwartale 2016 r., II miejsce po pierwszym kwartale 2017 r. i I miejsce w kwietniu 2017 r.
Urząd Komunikacji Elektronicznej prezentuje statystyki przeniesień numerów w sieciach ruchomych i stacjonarnych w postaci raportów po zakończeniu każdego kwartału. Dostępne są one na stronie internetowej: www.uke.gov.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]