Prima aprilis 2024: pieluchy dla gołębi, oddech skrytki do kupienia, kebaby dla niemowląt, buty adidas w kształcie pudełka

Prima aprilis 2024: pieluchy dla gołębi, oddech skrytki do kupienia, kebaby dla niemowląt, buty adidas w kształcie pudełka
Prima aprilis za nami, a zostały po nim jedynie kreacje. Jak w tym roku marki chciały rozbawić swoich odbiorców? Sprawdź przegląd.
O autorze
2 min czytania 2024-04-02

Kreatywne, nieoczywiste, zabawne – jakie było prima aprilis 2024 w branży marketingowej? Sprawdź przegląd polskich i zagranicznych kreacji, które rzuciły nam się w oczy.

#1 Wstęp do Good Lood tylko dla piesków

W 2023 roku był pierwszy w Polsce Loodomat®, a tym razem sieć lodziarni przejęły psiaki. Good Lood ogłosił ważną zmianę. Firma podzieliła się w swoich social mediach informacją o tym, że zaprzestaje produkcji lodów dla ludzi i od 1 kwietnia rozpocznie tworzenie lodowych smakołyków dla psów.

fot. Facebook

#2 Największe wyzwanie od LEGO w historii?

LEGO z okazji prima aprilis podzieliło się z fanami informacją o tym, że do asortymentu sklepów dołącza minionek, który mierzy 2,5 metra.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#3 Makaroniki od Lubelli

Marka Lubella pochwaliła się nowym produktem. To makaroniki, popularne ciasteczka, w trzech smakach: spaghetti bolognese, pesto i mac’n’cheese.

fot. Facebook

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#4 Piwo Żywiec w kartonowym opakowaniu

Żywiec chciał być bardziej eko i zaprezentował nowe, kartonowe opakowanie piwa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. Facebook

#5 Środkowe palce od Flying Tiger Copenhagen 

Marka Flying Tiger Copenhagen ogłosiła, że chce wzmocnić pozytywne doświadczenia swoich klientów, dlatego wprowadza środki zapobiegawcze i środkowe palce z popularnych modeli dłoni będą do odbioru przy kasie.

fot. Facebook

#6 Renowacja „Stańczyka” Jana Matejki w Muzeum Narodowym w Warszawie

Muzeum Narodowe w Warszawie pokazało efekty renowacji popularnego „Stańczyka”.

fot. Facebook

#7 Lody pepperoni od Pizza Hut Polska

Pizza Hut Polska zaprezentowała nowy produkt. Mowa o lodach o smaku pepperoni.

fot. Facebook

#8 TeenAygo od Toyota Polska

Toyota Polska pokazała TeenAygo, czyli model auta skierowany specjalnie dla osób, które mają ukończone 16 lat oraz posiadają prawo jazdy kat. B1.

fot. Facebook

#9 Popularny stolik od IKEA w nowej wersji

IKEA zaprezentowała popularny stolik w nowej wersji. Jego blat z kwadratowego stanie się… okrągły.

fot. Facebook

#10 Fundusze Europejskie i dotacja na Aj Fona

Fundusze Europejskie odpowiadają na potrzeby konsumentów i prezentują dotację na Aj Fona. Oferta gwarantuje dotację do 110%, brak ograniczeń pod względem modeli i jest dostępna dla każdego.

fot. Facebook

#11 Oddech skrytki w limitowanym dropie od InPost

InPost wprowadziło limitowaną sprzedaż niecodziennego produktu. Do kolekcji sklepu dołączył oddech skrytki w słoiku.

fot. Facebook

#12 Nowa ogórkowa Inka

Kawa Inka pochwaliła się nowym smakiem. Kubki smakowe fanów Inki zadowoli smak zupy ogórkowej.

fot. Facebook

#13 Kosmiczna kawa od Costa Coffee Poland

Costa Coffee Poland przedstawia edycję limitowaną kawy. Chodzi o innowacyjny napój z ziaren zbieranych w kosmosie.

fot. Facebook

#14 Kebab dla niemowląt od Kebhouze

Brytyjski Kebhouze zamknął smak kebaba w słoiczku z jedzeniem dla niemowlaków.

fot. Instagram Kebhouze

#15 Pieluchy dla gołębi

Marka Armor All, która zajmuje się sprzedażą produktów do pielęgnacji samochodów, zaproponowała nowe rozwiązanie, które ma także chronić pojazdy. Mowa o pieluszkach dla gołębi.

#16 Przezroczysta kolekcja od IKEA Singapore

IKEA Singapore zaprezentowała kolekcję INVSBÅL, w skład której wchodzą m.in. przezroczysty kosz na bieliznę, przezroczysta ramka na zdjęcia, a także bezbarwne pudełka do przechowywania i przezroczyste stojaki na buty.

fot. IKEA

#17 Szampon od Heinz

Heinz celuje w nowy rynek. Prezentuje nowy produkt, jakim jest nawilżający i regenerujący szampon do włosów na bazie pomidorów.

#18 Buty w kształcie pudełka od adidas

Marka adidas, niczym Balenciaga, idzie ku oryginalności i prezentuje nowy model obuwia. Sneakersy mają kształt… pudełka.

fot. adidas

PS Automat z klopsami, ZGONiX czy Loodomat® – kto wygrał tegoroczne prima aprilis?

Za nami prima aprilis, dzień robienia żartów swoim znajomym czy rodzinie, ale w świecie marketingu to także chwila na szaleństwo z kreacjami. Postanowiliśmy wybrać te, naszym zdaniem, najciekawsze.