TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Procontent Communication dla Komitetu Ochrony Praw Dziecka

Procontent Communication nawiązała współpracę z Komitetem Ochrony Praw Dziecka w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pt. „Mądre Rodzicielstwo”. Partnerem akcji jest marka NAN 2. Program został objęty honorowym patronatem Rzecznika Praw Obywatelskich.
O autorze
1 min czytania 2019-11-12

W ramach współpracy z Komitetem Ochrony Praw Dziecka agencja poprowadzi działania promocyjne dla XVIII edycji konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”. Procontent odpowiada za: pozyskanie ambasadorów i influencerów do promowania idei mądrego rodzicielstwa, współpracę z ekspertami z obszaru psychologii dziecięcej oraz media relations i organizację konferencji prasowej inaugurującej kampanię.

– Od wielu lat prowadzimy kampanie edukacyjne z udziałem ekspertów oraz gwiazd i influencerów, dlatego uznaliśmy, że warto zaangażować się w tak ważną społecznie inicjatywę, jak promocja idei mądrego rodzicielstwa – podkreśla Iwona Kubicz z agencji Procontent.

W program zaangażowały się m.in. Pani Prezydentowa Aleksandra Kwaśniewska, psycholodzy: Aleksandra Piotrowska i Mirosława Kątna oraz aktorka Magdalena Różczka.

– Współpraca z agencją Procontent układa się bardzo dobrze. Oprócz dotychczas podjętych działań agencja będzie również odpowiedzialna za przygotowywanie strategii content marketingowej w social mediach – mówi Magdalena Stachowiak-Alexandrowicz, członek zarządu Komitetu Ochrony Praw Dziecka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania pt. „Mądre Rodzicielstwo” skierowana jest do rodziców i opiekunów, którzy borykają się z problemami wychowawczymi lub mają wątpliwości czy są wystarczająco dobrymi rodzicami. Dla takich też osób Komitet Ochrony Praw Dziecka postanowił publikować artykuły ekspertów merytorycznych dotyczące mądrego wychowania. Kampania będzie wspomagana konkursem, w którym można zgłaszać krótkie historie o tym, czego dzieci uczą rodziców. Najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone przedmiotami i książkami z XVIII edycji konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”.

Działania KOPD w ramach kampanii pt. „Mądre Rodzicielstwo” i konkursu „Świat Przyjazny Dziecku” można śledzić w social mediach pod tym adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się