Procontent Communication dla Komitetu Ochrony Praw Dziecka

Procontent Communication nawiązała współpracę z Komitetem Ochrony Praw Dziecka w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej pt. „Mądre Rodzicielstwo”. Partnerem akcji jest marka NAN 2. Program został objęty honorowym patronatem Rzecznika Praw Obywatelskich.
O autorze
1 min czytania 2019-11-12

W ramach współpracy z Komitetem Ochrony Praw Dziecka agencja poprowadzi działania promocyjne dla XVIII edycji konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”. Procontent odpowiada za: pozyskanie ambasadorów i influencerów do promowania idei mądrego rodzicielstwa, współpracę z ekspertami z obszaru psychologii dziecięcej oraz media relations i organizację konferencji prasowej inaugurującej kampanię.

– Od wielu lat prowadzimy kampanie edukacyjne z udziałem ekspertów oraz gwiazd i influencerów, dlatego uznaliśmy, że warto zaangażować się w tak ważną społecznie inicjatywę, jak promocja idei mądrego rodzicielstwa – podkreśla Iwona Kubicz z agencji Procontent.

W program zaangażowały się m.in. Pani Prezydentowa Aleksandra Kwaśniewska, psycholodzy: Aleksandra Piotrowska i Mirosława Kątna oraz aktorka Magdalena Różczka.

– Współpraca z agencją Procontent układa się bardzo dobrze. Oprócz dotychczas podjętych działań agencja będzie również odpowiedzialna za przygotowywanie strategii content marketingowej w social mediach – mówi Magdalena Stachowiak-Alexandrowicz, członek zarządu Komitetu Ochrony Praw Dziecka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania pt. „Mądre Rodzicielstwo” skierowana jest do rodziców i opiekunów, którzy borykają się z problemami wychowawczymi lub mają wątpliwości czy są wystarczająco dobrymi rodzicami. Dla takich też osób Komitet Ochrony Praw Dziecka postanowił publikować artykuły ekspertów merytorycznych dotyczące mądrego wychowania. Kampania będzie wspomagana konkursem, w którym można zgłaszać krótkie historie o tym, czego dzieci uczą rodziców. Najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone przedmiotami i książkami z XVIII edycji konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”.

Działania KOPD w ramach kampanii pt. „Mądre Rodzicielstwo” i konkursu „Świat Przyjazny Dziecku” można śledzić w social mediach pod tym adresem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się