W ramach współpracy z Komitetem Ochrony Praw Dziecka agencja poprowadzi działania promocyjne dla XVIII edycji konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”. Procontent odpowiada za: pozyskanie ambasadorów i influencerów do promowania idei mądrego rodzicielstwa, współpracę z ekspertami z obszaru psychologii dziecięcej oraz media relations i organizację konferencji prasowej inaugurującej kampanię.
– Od wielu lat prowadzimy kampanie edukacyjne z udziałem ekspertów oraz gwiazd i influencerów, dlatego uznaliśmy, że warto zaangażować się w tak ważną społecznie inicjatywę, jak promocja idei mądrego rodzicielstwa – podkreśla Iwona Kubicz z agencji Procontent.
Zobacz również
W program zaangażowały się m.in. Pani Prezydentowa Aleksandra Kwaśniewska, psycholodzy: Aleksandra Piotrowska i Mirosława Kątna oraz aktorka Magdalena Różczka.
– Współpraca z agencją Procontent układa się bardzo dobrze. Oprócz dotychczas podjętych działań agencja będzie również odpowiedzialna za przygotowywanie strategii content marketingowej w social mediach – mówi Magdalena Stachowiak-Alexandrowicz, członek zarządu Komitetu Ochrony Praw Dziecka.
Kampania pt. „Mądre Rodzicielstwo” skierowana jest do rodziców i opiekunów, którzy borykają się z problemami wychowawczymi lub mają wątpliwości czy są wystarczająco dobrymi rodzicami. Dla takich też osób Komitet Ochrony Praw Dziecka postanowił publikować artykuły ekspertów merytorycznych dotyczące mądrego wychowania. Kampania będzie wspomagana konkursem, w którym można zgłaszać krótkie historie o tym, czego dzieci uczą rodziców. Najlepsze odpowiedzi zostaną nagrodzone przedmiotami i książkami z XVIII edycji konkursu „Świat Przyjazny Dziecku”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Działania KOPD w ramach kampanii pt. „Mądre Rodzicielstwo” i konkursu „Świat Przyjazny Dziecku” można śledzić w social mediach pod tym adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing