Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Producent środków higienicznych sprzedaje kawę, aby zwiększyć popyt na papier toaletowy

Producent środków higienicznych sprzedaje kawę, aby zwiększyć popyt na papier toaletowy
Firma Who Gives a Crap wprowadziła do sprzedaży zestawy składające się z papieru toaletowego i…paczek kawy, aby konsumenci „każdego ranka (a może nawet po południu) mogli czynić więcej dobra”.
O autorze
1 min czytania 2021-10-22

Who Gives a Crap to australijski producent ekologicznego papieru toaletowego wykonanego z bambusa. Firma od początku działalności zwraca uwagę na trudne warunki sanitarne wielu krajów. Jak podaje – aż 30% ludzi na świecie nie ma dostępu do toalety. Odpowiadając na ten problem, firma przeznacza połowę środków ze sprzedaży swoich produktów na pomoc w budowaniu toalet z czystą, bieżącą wodą oraz dostarczaniu środków higienicznych i sanitarnych dla ubogich społeczności na całym świecie.

W celu zwiększenia sprzedaży papieru toaletowego – a tym samym pomnożenia środków przeznaczonych na cele charytatywne – marka postanowiła rozbudować swoją ofertę o… paczki z kawą.

Dlaczego akurat kawa? Firma wyjaśnia, że picie tego napoju przyspiesza procesy fizjologiczne, co przekłada się na częstsze korzystanie z toalety. Zasada jest prosta: im więcej wypitej kawy, tym więcej sprzedanego papieru toaletowego. Firma oferuje więc specjalne limitowane zestawy składające się z paczki kawy i rolki papieru toaletowego. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, abyś zużywał więcej papieru toaletowego. Im więcej kupisz, tym więcej możemy przekazać naszym wspaniałym partnerom non-profit – podaje marka na swoim blogu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Założyciel i szef Who Gives a Crap, Simon Griffiths powiedział  że celem firmy jest przekazanie miliardów dolarów na cele charytatywne poprzez sprzedaż papieru toaletowego i innych produktów. Dotąd firmie udało się przeznaczyć 10 mln dolarów na pomoc w poprawie warunków sanitarnych ludzi na całym świecie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Firma współpracowała z lokalnymi palarniami kawy, aby przeznaczyć do sprzedaży 500-gramowe opakowania kawy ziarnistej i mielonej Blend No. 2, zamkniętej w ekologicznych, biodegradowalnych torebkach. Firma podaje, że kawa zawiera nuty „soczystego dojrzałego jabłka” oraz gorzkiej czekolady i obiecuje „satysfakcjonujące zakończenie”. 

Who Gives a Crap twierdzi, że liczba specjalnych zestawów kawy i papieru toaletowego jest ograniczona, ale zapowiada, że nie wyklucza wprowadzenia kawowego asortymentu na stałe do swojej oferty.

– Zawsze chcemy pozostać wierni naszym korzeniom: toaletowemu humorowi i uczynieniu świata lepszym miejscem – podsumowuje Simon Griffiths.

PS
Jak wygląda marketing branży papieru toaletowego? Producenci korzystają z różnych metod, aby przyciągnąć uwagę klienta i wyróżnić się z szarego (dosłownie i w przenośni) tłumu.