Niesztampowe partnerstwo, niestandardowe użycie narzędzi reklamowych w akcji społecznej, dedykowany efekt dostępny w aplikacji TikTok, zaangażowanie twórców, osobistości świata mediów i kultury oraz jeden z najdonośniejszych głosów młodego pokolenia w roli ambasadora. Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej i TikTok podsumowują pierwszy tydzień wspólnych działań. Tylko na TikToku treści związane z kampanią użytkownicy obejrzeli 16 mln razy.
TikTok jest partnerem strategicznym i głównym kanałem komunikacyjnym w projekcie „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” stworzonym przez Fundację UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. Akcja wystartowała w poniedziałek (10.10), przy okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, a w sobotę oficjalnie dołączył do niej raper Bedoes, który wystąpił w filmie zachęcającym do wzięcia udziału w akcji.
Zobacz również
Dzięki działaniom promocyjnym zarezerwowanym zazwyczaj jedynie dla najbardziej zasięgowych kampanii, materiał tylko w jeden dzień został wyświetlony ponad 13 mln razy. Także w poniedziałek (10.10) wystartowało konto MŁODE GŁOWY na TikToku (tiktok.com/@mlode_glowy). To miejsce, gdzie publikowane są treści edukacyjne dotyczące zdrowia psychicznego. Już teraz obserwuje je ponad 33 tysiące użytkowników, pierwszy film anonsujący projekt wyświetlony został 1,6 mln razy, a hasztag #mlodeglowy ma już na TikToku prawie 4 mln wyświetleń.
Do akcji zaangażowali się także popularni twórcy TikToka jak Kacper Zembrzucki (@zetkacper), Natalia Sisik (@nataliasisik), Bloger Wojciech (@blogerwojciech), Narodziny Wegetarianki (@narodzinywegetarianki) czy Magdalena Chorzewska (@chorzewska_instaporadnia). Akcję w swoich kanałach wsparli też m.in. Anna Lewandowska, Anita Werner, Anja Rubik, Wersow, Friz, Damian Michałowski, Agnieszka Woźniak-Starak, Joanna Przetakiewicz, Kasia Błażejewska, Ewa Drzyzga, Kinga Sawczuk, Paulina Krupińska, Olivier Janiak, Dzieciaki Cudaki, Maja Ostaszewska, Justyna Kowalczyk, Magda Bereda, Karolina Ferenstein-Kraśko czy Rafał Gębura.
Dodatkowo, na TikToku został uruchomiony dedykowany akcji efekt. Jego kreacja nawiązuje do różnorodnych osobowości, problemów i masek, na co dzień nakładanych przez wielu z nas, szczególnie przez osoby dotknięte problemami zdrowia psychicznego. Dzięki temu każdy użytkownik aplikacji może okazać swoje wsparcie dla akcji i promować o niej wiedzę.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Kampania na TikToku to część projektu „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” realizowanym przez Fundację UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. W jego ramach zaplanowano największe w Polsce badanie zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży oraz działania edukacyjne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Badanie startuje w szkołach 25 października 2022 r. i potrwa do 26 lutego 2023 r. Jest anonimowe, a jedynym wymogiem jest zarejestrowanie placówki w bezpłatnym programie Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo koordynowanym przez Fundację Dbam o Mój Z@asięg. W programie uczestniczy już w sumie 1820 szkół z całej Polski, a tylko w tym tygodniu zapisało się do niego 220 placówek. Więcej informacji na stronie internetowej projektu: mlodeglowy.pl.