Projektowanie wnętrz w wirtualnej rzeczywistości z nową aplikacją Immersion i HTC Vive

Aplikacja TrueScale stworzona przez warszawską firmę Immersion we współpracy z Vive Studios pozwala na projektowanie wnętrz w technologii wirtualnej rzeczywistości.
O autorze
1 min czytania 2017-11-21

Immersion, twórca zaawansowanych aplikacji i gier w technologii VR/AR oraz Vive Studios ™, opublikowali dziś TrueScale. Opracowana przez Immersion aplikacja jest przełomowym narzędziem do projektowania wnętrz, dzięki któremu każdy może zaprojektować wnętrze domu, biura lub mieszkania w ciągu kilku minut oraz zobaczyć swój wirtualny projekt w skali rzeczywistej. Użytkownicy mogą budować ściany i pomieszczenia, dostosowywać wzory podłóg, kolory, wstawiać okna i drzwi, a nawet dobierać drobne dodatki i akcesoria, takie jak donice czy wazony, które współtworzą klimat wnętrz.

TrueScale umożliwia bezproblemowe tworzenie, edytowanie i przeglądanie zaprojektowanych przestrzeni w 2D, 3D w skali rzeczywistej, co zapewnia najwyższą jakość projektowania. Użytkownicy mogą każdorazowo przenosić się do swoich projektów, aby zyskać poczucie skali i głębi, czego nie można osiągnąć poprzez tradycyjnie stosowane techniki. Zastosowana technologia umożliwia swobodne poruszanie się po pomieszczeniu i odkrywanie przestrzeni projektowej przy jednoczesnym wprowadzaniu zmian w czasie rzeczywistym. Korzystanie z VR na tym etapie procesu projektowania umożliwia użytkownikowi uzyskanie pełnego obrazu ostatecznego projektu. TrueScale jest wyposażony w intuicyjne narzędzia do projektowania wnętrz, odpowiednie zarówno dla architektów jak i amatorów.

TrueScale to także innowacyjne podejście do marketingu poprzez prezentację gamy produktów, w tym wypadku mebli w wirtualnej rzeczywistości. Na takie rozwiązanie zdecydowała się marka Wayfair, jeden z największych amerykańskich sklepów online z meblami i artykułami dla wnętrz. Wayfair to pierwszy partner TrueScale, którego meble oraz dodatki dostępne są w aplikacji.

„Wirtualna Rzeczywistość (VR) zmienia sposób, w jaki marki mogą angażować swoich klientów w nowe, pełne wrażeń doświadczenia mające na celu przedstawienie swojego katalogu produktów w innowacyjnej formule”- mówi Piotr Baczyński, CEO Immersion. „Vive Studios jest wiodącym na świecie producentem i wydawcą VR dlatego tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy współpracować przy tym projekcie. Udział marki Wayfair w tym przedsięwzięciu wyznacza z kolei nowe wzorce w marketingu i wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości w komunikacji z klientem”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja TrueScale jest dostępna od dziś na platformie Viveport oraz Steam w cenie $19,99.

Słuchaj podcastu NowyMarketing