Prywatny asystent dostarczy Ci zakupy z Biedronki dzięki współpracy sieci z Lola Market

Klienci Biedronki mogą już korzystać z nowego doświadczenia w czasie zakupów online. Dzięki uruchomieniu współpracy z Lola Market otrzymali oni możliwość indywidualnego wsparcia doświadczonych asystentów przy dokonywaniu zakupów realizowanych przez internet.
O autorze
1 min czytania 2023-06-21

Usługa dostępna jest w Warszawie, a jej realizacją zajmie się 15 sklepów sieci Biedronka, pokrywających zasięgiem dostaw obszar zamieszkały przez ponad 1,2 mln mieszkańców stolicy. Zamówienia składane online w aplikacji bądź na stronie Lola Market lolamarket.com/pl/ będą kompletowanie i dowożone do klienta przez tę samą osobę, personal shoppera, której zadaniem jest kompleksowa realizacja zakupów.

Zakupy w Biedronce będą dostarczane przez Lola Market bez opłat, o ile ich wartość przekroczy 250 zł. Za dostawę koszyka wartego między 150 (minimalna wartość zamówienia) a 250 zł klient zapłaci 14,99 zł. Ceny produktów będą tak samo atrakcyjne jak w sklepach stacjonarnych, a asortyment będzie stopniowo zwiększany.

– W ofercie Biedronki poprzez aplikację Lola Market będzie dostępna podobna liczba produktów jak w Sklepie Internetowym Biedronki w Glovo, czyli około 3500 artykułów. Najkrótszy czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia do momentu otrzymania produktów wyniesie godzinę. Lola Market działała przez długi czas w Hiszpanii, na polski rynek wchodzi w czerwcu od razu z tak renomowanym partnerem jak Biedronka – mówi Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka.

W ramach usługi shopper/asystent zakupów, w razie braku produktu będzie kontaktował się z klientem telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji, aby zaproponować produkt zastępczy. Finalnie to klient decyduje, czy skorzysta z zamiennika. W tej sytuacji będzie on miał też możliwość poprosić o produkt, który jest w ofercie sklepu stacjonarnego, ale który niekoniecznie musi być w danej chwili w ofercie na platformie Lola Market, np. produkt z oferty tymczasowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Biedronka jest pierwszym i obecnie jedynym partnerem Lola Market w Polsce.

PS Voucher zamiast gotówki. Biedronka zmienia zasady zwrotów

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od 13 marca klienci Biedronki za zwracany towar otrzymują nie pieniądze, ale vouchery promocyjne do wykorzystania w danym sklepie. Wprowadzony nowy regulamin przewiduje również zmienione terminy zwrotów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2 InPost chce zrewolucjonizować rynek płatności mobilnych dzięki InPost Pay

InPost zaprezentował nową usługę. Tym razem jest to InPost Pay, czyli forma płatności bezgotówkowych, które mają być dostępne w aplikacji prawdopodobnie jeszcze w tym roku.