TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PrzeCorny klip w kampanii batonów musli. W roli głównej Stachursky

PrzeCorny klip w kampanii batonów musli. W roli głównej Stachursky
Co łączy proteinowego batona i Jacka Stachursky'ego? Każdy z nich jest przekorny, a właściwie przeCORNY! Gra słów i muzyczny przebój „Typ niepokorny” są kluczowymi elementami kampanii reklamowej zbożowych produktów CORNY.
O autorze
1 min czytania 2025-04-28

„To ja, typ niepokorny…”, a może jednak: „To ja, twój batonik Corny”? W kampanii reklamowej przekąsek zbożowo-proteinowych marki Corny Polska rozbrzmiewa przebój Jacka Stachursky’ego, po raz pierwszy wydany w 2000 roku. W 30-sekundowym klipie oglądamy zaś samego piosenkarza, który w niedającej się nie zauważyć stylizacji i nieco komiksowej scenografii prezentuje całą gamę batonów oraz nową platformę komunikacyjną.

fot. Facebook

W ten sposób marka powraca do stylistyki przełomu lat 90. i 2000., aby z przymrużeniem oka pokazać klientom swoją ofertę batoników. Kampania szybko zyskała popularność w sieci i uznanie internautów, którzy chwalą wykorzystanie motywu muzycznego i zapewniają, że obecność Jacka Stachursky’ego w reklamie przekonuje ich do zakupu przekąsek. W komentarzach pojawiają się głosy, że piosenka „Typ niepokorny” mogła zostać wykorzystana przez markę Corny już znacznie wcześniej, bo przecież zbieżność dźwięków w nazwie brandu i polskim słowie aż się o to prosi.

– Nowa platforma komunikacji marki jest wyjątkowa i przekorna, jak sam Corny. To połączenie paru dynamicznych aktywów: wpadającej w ucho muzyki, zakotwiczenie marki w świecie lifestyle’u i estetyki teledysku, storytellingu opiewającego codzienność jako pełną pozytywnych wyzwań, z którymi można się mierzyć na własnych zasadach, we własnym stylu, w zgodzie ze swoim wnętrzem, ale zawsze na plus. Wolność, natura, autentyczność i entuzjazm, lekkość, barwność, niekonwencjonalny styl – to jest właśnie świat marki Corny. Dlatego warto by Corny towarzyszył nam w codziennych wyzwaniach – mówi o nowej platformie komunikacji brandu Corny Dominika Barycka, Brand Manager w NOVI FMCG.

Za realizację przeCORNEJ kampanii batonów musli odpowiada agencja Insignia, a za produkcję spotu – dom produkcyjny Whoman.

Zdjęcie główne: mat. pras.

PS „Podaruj na każdą okazję”: Ptasie Mleczko® z kontekstową kampanią OOH i DOOH