„To ja, typ niepokorny…”, a może jednak: „To ja, twój batonik Corny”? W kampanii reklamowej przekąsek zbożowo-proteinowych marki Corny Polska rozbrzmiewa przebój Jacka Stachursky’ego, po raz pierwszy wydany w 2000 roku. W 30-sekundowym klipie oglądamy zaś samego piosenkarza, który w niedającej się nie zauważyć stylizacji i nieco komiksowej scenografii prezentuje całą gamę batonów oraz nową platformę komunikacyjną.

fot. Facebook
W ten sposób marka powraca do stylistyki przełomu lat 90. i 2000., aby z przymrużeniem oka pokazać klientom swoją ofertę batoników. Kampania szybko zyskała popularność w sieci i uznanie internautów, którzy chwalą wykorzystanie motywu muzycznego i zapewniają, że obecność Jacka Stachursky’ego w reklamie przekonuje ich do zakupu przekąsek. W komentarzach pojawiają się głosy, że piosenka „Typ niepokorny” mogła zostać wykorzystana przez markę Corny już znacznie wcześniej, bo przecież zbieżność dźwięków w nazwie brandu i polskim słowie aż się o to prosi.
– Nowa platforma komunikacji marki jest wyjątkowa i przekorna, jak sam Corny. To połączenie paru dynamicznych aktywów: wpadającej w ucho muzyki, zakotwiczenie marki w świecie lifestyle’u i estetyki teledysku, storytellingu opiewającego codzienność jako pełną pozytywnych wyzwań, z którymi można się mierzyć na własnych zasadach, we własnym stylu, w zgodzie ze swoim wnętrzem, ale zawsze na plus. Wolność, natura, autentyczność i entuzjazm, lekkość, barwność, niekonwencjonalny styl – to jest właśnie świat marki Corny. Dlatego warto by Corny towarzyszył nam w codziennych wyzwaniach – mówi o nowej platformie komunikacji brandu Corny Dominika Barycka, Brand Manager w NOVI FMCG.
Za realizację przeCORNEJ kampanii batonów musli odpowiada agencja Insignia, a za produkcję spotu – dom produkcyjny Whoman.
Zdjęcie główne: mat. pras.