Startupowcy, przedsiębiorcy, managerowie kreatywni, studenci i wszyscy zainteresowani tematyką biznesową mają szansę wziąć udział w bezpłatnych webinariach poświęconych tematom istotnym dla funkcjonowania w sieci. Spotkania potrwają do końca września, a ich celem jest przekazanie niezbędnej wiedzy oraz wskazanie narzędzi, dzięki którym przedsiębiorcy będą mogli efektywnie rozwijać swój biznes.
Pierwszy z webinariów odbył się 13 sierpnia i dotyczył zagadnień związanych z prawem autorskim w świecie cyfrowym. Podczas spotkania poruszane były m.in. kwestie prawne dotyczące prowadzenia działalności kreatywnej w Internecie, a także udostępniania materiałów online. Webinar poprowadziła Natalia Mileszyk – prawniczka z Fundacji Centrum Cyfrowe, zajmująca się prawem cyfrowym, reformą prawa autorskiego i polityką otwartościową.
Zobacz również
Kolejne spotkanie – zaplanowane na 26 sierpnia – dotyczyć będzie prowadzenia profilu firmy za pomocą platformy LinkedIn oraz wykorzystania jej do budowania sieci kontaktów oraz angażowania społeczności. Swoją wiedzą na ten temat podzieli się Dagmara Pakulska – trenerka, konsultantka i publicystka w zakresie szeroko pojętego e-marketingu.
9 września przedsiębiorcy będą mieli okazję poznać przykłady tego, jak współpracować z dużymi markami jako visual designer. W meandry przemysłu kreatywnego wprowadzi uczestników Beata Barrakuz Śliwińska – multidyscyplinarna projektantka, visual designer, ilustratorka i autorka okładek muzycznych. Cykl przedsiębiorczego lata zakończy ekspert i mentor startupowy, Adam Trojańczyk. 24 września opowie o tym, jak technologia oraz startupy mogą zmieniać świat na lepsze, a także jak rozwijać startup, aby miał szansę odnieść sukces.
O profesjonalne przygotowanie wirtualnych spotkań zadba Neweconomy, operator Samsung Inkubator w Lublinie i Białymstoku. Na wydarzenia nie trzeba się zapisywać, wszystkie e-spotkania transmitowane będą na profilu Neweconomy na Facebooku.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing