Przestań ssać i przyjmij wyzwanie amerykańskiej fundacji chroniącej środowisko!

Przestań ssać i przyjmij wyzwanie amerykańskiej fundacji chroniącej środowisko!
Co roku organizacje ekologiczne prześcigają się w pomysłach na dobrą kampanię. Jednak wszystkie łączy jeden cel – zwrócenie naszej uwagi na problem zanieczyszczenia środowiska. Co według Amerykanów sprawdza się najlepiej?
O autorze
0 min czytania 2018-03-07

Wyzwanie, które podjąć może każdy, po prostu przestańmy ssać! Rezygnując z użycia plastikowej słomki możemy zbawczo wpływać na środowisko. W trosce o życie oceanicznych gatunków jedna z amerykańskich fundacji chroniącej środowisko zaprasza do rzucania słomek. Akcja #StopSucking zrzesza Amerykę chętną globalnych zmian!

W Stanach Zjednoczonych każdego dnia zużywana jest ich aż 500 milionów! Jeśli sytuacja z zaśmiecaniem plastikiem oceanów się nie zmieni, w 2050 roku, w wodach całego świata będzie więcej śmieci niż ryb*.

To już druga odsłona kampanii. Poniżej możecie zobaczyć poprzedni, zeszłoroczny spot.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Polluted Water Popsicles” to kampania społeczna, która na przykładzie lodów pokazuje, jak bardzo zanieczyszczone są wody Tajwanu. Ten niesmaczny widok budzi kontrowersje. Celem kampanii jest zwrócić ludzką uwagę na problem, jakim jest zanieczyszczenie wód.

Słuchaj podcastu NowyMarketing