Arabia Saudyjska może pochwalić się możliwością organizowania najróżniejszych wydarzeń sportowych, które stanowią centralny filar, przede wszystkim turystyki. Wśród nich znajdują się między innymi mecze piłki nożnej, walki bokserskie, wyścigi Formuły 1, turnieje tenisowe czy mistrzostwa e-sportowe.
Cristiano Ronaldo w kampanii turystycznej Arabii Saudyjskiej
Arabia Saudyjska stała się także domem dla światowej gwiazdy piłki nożnej, Cristiano Ronaldo. To właśnie on stał się bohaterem kampanii turystycznej promującej eventy sportowe w kraju. „Przyjechałem dla piłki nożnej, zostałem po więcej” – mówi w spocie.
W ramach kampanii powstała również dedykowana strona internetowa, a której można znaleźć mapę i kalendarium najciekawszych wydarzeń sportowych i kulturalnych czy złożyć wniosek o wizę.
Kampania rozpoczęła się we wrześniu br. Będzie emitowana w największych miastach europejskich.
Wybierz największy sportowy sukces marketingowy 25-lecia
Adam Małysz, Iga Świątek, Robert Kubica czy Robert Lewandowski? Kto w ciągu ostatnich 25 lat najlepiej przełożył swoje sukcesy sportowe na sukces marketingowy?
To tylko jedno pytanie, a Twój głos pomoże nam wskazać sportowców, którzy nie tylko zwyciężali na arenach, ale też potrafili zbudować silne marki i stać się ikonami biznesu.