Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

„Przyjechałem dla piłki, zostałem dla wszystkiego” – Ronaldo twarzą kampanii turystycznej Arabii Saudyjskiej

arabia saudyjska cristiano ronaldo
Saudyjski Urząd Turystyki oraz agencja BETC przedstawiają kampanię „Siła wydarzeń” z Cristiano Ronaldo w roli głównej. Gwiazda piłki prezentuje w spocie moc wydarzeń sportowych, które są organizowane w Arabii Saudyjskiej.
O autorze
1 min czytania 2025-09-03

Arabia Saudyjska może pochwalić się możliwością organizowania najróżniejszych wydarzeń sportowych, które stanowią centralny filar, przede wszystkim turystyki. Wśród nich znajdują się między innymi mecze piłki nożnej, walki bokserskie, wyścigi Formuły 1, turnieje tenisowe czy mistrzostwa e-sportowe.

Cristiano Ronaldo w kampanii turystycznej Arabii Saudyjskiej

Arabia Saudyjska stała się także domem dla światowej gwiazdy piłki nożnej, Cristiano Ronaldo. To właśnie on stał się bohaterem kampanii turystycznej promującej eventy sportowe w kraju. „Przyjechałem dla piłki nożnej, zostałem po więcej” – mówi w spocie.

W ramach kampanii powstała również dedykowana strona internetowa, a której można znaleźć mapę i kalendarium najciekawszych wydarzeń sportowych i kulturalnych czy złożyć wniosek o wizę.

Kampania rozpoczęła się we wrześniu br. Będzie emitowana w największych miastach europejskich.

Wybierz największy sportowy sukces marketingowy 25-lecia

Adam Małysz, Iga Świątek, Robert Kubica czy Robert Lewandowski? Kto w ciągu ostatnich 25 lat najlepiej przełożył swoje sukcesy sportowe na sukces marketingowy?

To tylko jedno pytanie, a Twój głos pomoże nam wskazać sportowców, którzy nie tylko zwyciężali na arenach, ale też potrafili zbudować silne marki i stać się ikonami biznesu.

PS Playbook NM #4: Marketing sportowy. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]