w których jest on wykorzystany do przygotowania inspirujących potraw. Za pomysł, jego realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM we współpracy z Mediabrands Studios i Mediabrands Social.
Niestandardowe aktywności w mediach społecznościowych i współpracę z blogerami, opierają się na serii 7 spotów DIY, w których zobaczymy przepisy m.in. na jogurtowe racuszki, tacos z wędzonym awokado, pikantną sałatą coleslaw czy wrapa na liściu sałaty, do których przygotowania wykorzystano Jogurt Naturalny Gęsty. Do współpracy mediowej zostali zaproszeni blogerzy nie tylko kulinarni, ale także zajmujący się tematyką zdrowego stylu życia, podróżniczą czy parentingową. Na ich blogach, oprócz emisji przygotowanych filmików, pokażą się również ich autorskie propozycje przepisów, również w formatach video – z wykorzystaniem jogurtów Bakomy. Dodatkowo, filmiki DIY będą promowane na VOD.
Zobacz również
Kampania obejmuje także 30” spoty reklamowe emitowane w TV ogólnopolskiej przy wsparciu kanałów tematycznych, jak również lokowanie produktu, m.in. w telewizjach śniadaniowych, gdzie w kącikach kuchennych kucharze przygotowywać będą różnorodne, lekkie dania na bazie jogurtu naturalnego Bakoma.
Autorem spotów reklamowych jest Heads Advertising, a za ich produkcję odpowiada Tyrka Studio.
Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy UM. Za produkcję spotów DIY odpowiada Mediabrands Studios.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing