PULS od Podlaskie Travel – zasil się naturą gdziekolwiek jesteś

PULS od Podlaskie Travel – zasil się naturą gdziekolwiek jesteś
Najnowsza odsłona kampanii Podlaskie Travel to platforma PULS, która powstała po to, by w wirze codziennego dnia, w dowolnym czasie i miejscu zrobić sobie przerwę, odetchnąć przy obrazach i dźwiękach przyrody, zasilić się naturą.
O autorze
1 min czytania 2018-12-13

Badania pokazują, że mieszkańcy miast spędzają do 90% czasu we wnętrzach. A gdy już jesteśmy na zewnątrz, rzadko mamy okazję stąpać po powierzchni innej niż asfalt. Nie oglądamy gwiazd na niebie rozjaśnionym sztucznym światłem. Nie słyszymy prawdziwej ciszy. W codziennym biegu łatwo zapomnieć o tym, czego jesteśmy integralną częścią: o naturze. A to ona – naturalnie – pomaga odzyskać wewnętrzną równowagę, koi zmysły i relaksuje skuteczniej niż scrollowanie Facebooka.

Cząstka podlaskiej natury

Platforma PULS prezentuje nagrania wideo podlaskiej natury. Tylko tyle i aż tyle. Minimalistyczna oprawa i prosta nawigacja pozwalają w pełni wybrzmieć warstwie wizualnej i dźwiękowej (koniecznie w słuchawkach!). Możemy tu obejrzeć i usłyszeć m.in. puls jesiennej Puszczy Augustowskiej, oddech Czarnej Hańczy czy pobudkę żurawi. Strona będzie sukcesywnie uzupełniana o kolejne nagrania.

Spoty mają zróżnicowaną długość: podstawowy format, 3 minutowy – do krótkiej przerwy w czasie pracy. Wybrane filmy mają też format 15-minutowy: „power nap”. Najdłuższe, godzinne, to nieinwazyjne tło do codziennych czynności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podlaskie pulsuje w rytmie natury

Platforma PULS to próbka tego, co w Podlaskiem najcenniejsze. Filmy kończą się przekierowaniem na stronę kampanii, gdzie można bliżej poznać DNA regionu – i zacząć planować doświadczenia offline.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncept, realizację i rozwój platformy PULS odpowiada agencja White Bits. Twórcą filmów jest Zdzisław Folga – filmowiec, miłośnik podlaskiej przyrody, współtwórca docenianego przez krytyków i widzów dokumentu „Cząstka Podlasia”. PULS powstał w ramach kampanii internetowej Podlaskie Travel realizowanej na zlecenie Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą. Idea przewodnia realizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej kampanii „Podlaskie. Zasil się naturą” nawiązuje do hasła województwa podlaskiego „Podlaskie. Zasilane naturą”. 

PS2

3 miesiące przygotowań, 12 miesięcy realizacji, 8 osób zajmujących się strategią, 5-osobowy zespół odpowiadający za realizację i bieżącą pracę oraz zewnętrzni fotografowie – tak #OdKulis wygląda kampania „Podlaskie. Zasil się naturą”.

PS3

Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.