PUMA przedstawia nowe, przyjazne dla środowiska pudełka

Sportowa marka PUMA wprowadziła nowy projekt pudełka na buty, który pozwoli oszczędzić aż 2800 ton kartonu rocznie. Działania te zostały podjęte w ramach Strategii Zrównoważonego Rozwoju i wywierania pozytywnego wpływu na środowisko.
O autorze
1 min czytania 2021-09-17

Nowe pudełka dostępne są na rynku od 2021 roku i są tak samo wytrzymałe jak ich poprzednicy. To tylko jeden z elementów, który marka zobowiązała się wprowadzić, by uczynić swoje produkty bardziej zrównoważonymi. Do 2023 roku PUMA wycofa plastikowe torby w sklepach, a także wymieni plastikowe wieszaki na przyjazne środowisku alternatywy.

– Jeśli weźmiemy pod uwagę, że do wyprodukowania jednej tony tektury potrzeba około 12 drzew, oszczędzamy 33 600 drzew rocznie. To więcej niż cały Central Park! Takie inicjatywy, które są częścią naszej Strategii Zrównoważonego Rozwoju 10FOR25, pomagają nam wywrzeć pozytywny wpływ na jeszcze większą skalę – powiedział Stefan Seidel, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju w PUMA.

Na początku tego roku PUMA ogłosiła partnerstwo z organizacją non-profit zajmującą się ochroną środowiska, Canopy. Dzięki temu marka zyskała pewność, że wszystkie opakowania kartonowe pochodzą z recyklingu lub certyfikowanych źródeł. Cele PUMA 10FOR25 obejmują szeroki zakres tematów zrównoważonego rozwoju, w tym działania na rzecz klimatu, praw człowieka czy oceanów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj