– Ta kampania ma podkreślać fakt, że geniusz leży w prostocie – tłumaczą twórcy „Pursuing the ideal” (po. Dążenie do ideału). I faktycznie, tak właśnie się dzieje. Tradycyjne opakowanie odżywek dla sportowców i osób aktywnych fizycznie zostało wzbogacone o niecodzienny design nawiązujący do greckich i rzymskich rzeźb.
Biała plastikowa torba z woreczkiem strunowym, a na jej froncie – zagięcia i wybrzuszenia, które wspólnie układają się w tzw. sześciopak, czyli wyrzeźbiony ćwiczeniami brzuch, na którego powierzchni widoczne są mięśnie. Już sama nazwa produktu to oczywiste nawiązanie do greckiego boga słońca, światła i symbolu męskiego piękna. Nietuzinkowy design opakowania ma je tylko podkreślić i skupić uwagę (oraz wzrok) potencjalnych klientów.
Pomysł na kampanię „Pursuing the ideal” nawiązuje również do celu, jaki chodząc na siłownię lub uprawiając inne aktywności sportowe, stawia sobie wielu mężczyzn na całym świecie. Mowa o doskonale wyrzeźbionym ćwiczeniami ciele, które na co dzień znaleźć można na przykład na okładkach i rozkładówkach magazynów modowych lub sportowych.


Za kreację w kampanii „Pursuing the ideal” odpowiada agencja Salmon Graphics.
Zdjęcia: Ads of Brands