Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Upoluj bilet na AI Manager Day 2025 [KONKURS]

Chcesz wdrażać AI w swojej firmie z głową, a nie z chaosu? Szukasz realnych przykładów, sprawdzonych narzędzi i praktycznej wiedzy od tych, którzy naprawdę to robią? Weź udział w konkursie i wygraj wejściówkę na AI Manager Day 2025.

SZCZEGÓŁY

„Pursuing the ideal”: marka Apollo tworzy opakowanie niczym ideał męskiego piękna

„Pursuing the ideal”: marka Apollo tworzy opakowanie niczym ideał męskiego piękna
Marka Apollo, produkująca odżywki dla sportowców, stworzyła opakowanie przypominające wyrzeźbione męskie ciało. To element kampanii „Pursuing the ideal”.
O autorze
1 min czytania 2025-05-27

– Ta kampania ma podkreślać fakt, że geniusz leży w prostocie – tłumaczą twórcy „Pursuing the ideal” (po. Dążenie do ideału). I faktycznie, tak właśnie się dzieje. Tradycyjne opakowanie odżywek dla sportowców i osób aktywnych fizycznie zostało wzbogacone o niecodzienny design nawiązujący do greckich i rzymskich rzeźb.

Biała plastikowa torba z woreczkiem strunowym, a na jej froncie – zagięcia i wybrzuszenia, które wspólnie układają się w tzw. sześciopak, czyli wyrzeźbiony ćwiczeniami brzuch, na którego powierzchni widoczne są mięśnie. Już sama nazwa produktu to oczywiste nawiązanie do greckiego boga słońca, światła i symbolu męskiego piękna. Nietuzinkowy design opakowania ma je tylko podkreślić i skupić uwagę (oraz wzrok) potencjalnych klientów.

Pomysł na kampanię „Pursuing the ideal” nawiązuje również do celu, jaki chodząc na siłownię lub uprawiając inne aktywności sportowe, stawia sobie wielu mężczyzn na całym świecie. Mowa o doskonale wyrzeźbionym ćwiczeniami ciele, które na co dzień znaleźć można na przykład na okładkach i rozkładówkach magazynów modowych lub sportowych.

Za kreację w kampanii „Pursuing the ideal” odpowiada agencja Salmon Graphics.

Zdjęcia: Ads of Brands

PS Ketchup w butelce po szamponie i kawa w puszce po farbie… Czy chaos packaging to nowy trend [OPINIE]