Głównym motywem wizualnym kampanii „Devoured” jest pusty patyczek po lodzie, z niewielką pozostałością czekolady. To próba skłonienia odbiorcy do wyobrażenia sobie tego, co zniknęło. Dzięki temu zabiegowi przekaz ma zostać jeszcze silniej zapamiętany.
To również odejście od innych kreacji, które często są po prostu przesycone. Marka Häagen‑Dazs, pokazując „dowody zjedzenia” i pozostawiając resztki na patyku, akcentuje smak, skład czy samo doświadczenie zjadania loda. Taka kreacja wymaga również od firmy luzu i pewności siebie.


Fotografie wykonał Dan Tobin Smith.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
– Nie musieliśmy pokazywać produktu, bo pragnienie, jakie budzi się w nas, gdy się na niego patrzy, mówi samo za siebie. Takie poczucie pewności daje klient, który wie, że jego produkt jest po prostu tak dobry. Jesteśmy niezmiernie dumni z naszej współpracy i dziedzictwa z tą kultową marką i z niecierpliwością czekamy na to, co przyniesie przyszłość. Śledźcie nas uważnie – mówi Alex Grieve CCO agencji BBH.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania „Devoured” to pierwszy krok w kierunku większej, globalnej akcji zaplanowanej na wiosnę 2026.