Bilety na mecze rozgrywek UEFA dla widzów
W ramach współpracy w „Foot Trucku” pojawiać się będą specjalne aktywacje, w których wygrać można bilety na mecze Ligi Mistrzów, Ligi Europy czy Ligi Konferencji Europy. Widzowie kanału mogą liczyć również na specjalne promocje na Pyszne.pl w dni meczowe, a także inne atrakcje tylko dla fanów „Foot Trucka”.
W pierwszym konkursie zorganizowanym we współpracy z „Foot Truckiem” do wygrania będą bilety na mecze Szachtara Donieck i Lecha Poznań w europejskich pucharach UEFA.
Zobacz również
– Piłka nożna to obecnie jeden z kluczowych segmentów w działaniach promocyjnych Pyszne.pl. Jesteśmy oficjalnym partnerem UEFA i w ramach tej współpracy wspieramy nie tylko futbol na najwyższym, międzynarodowym poziomie kobiet i mężczyzn, ale także rozgrywki młodzieżowe. Poprzez wspólne działania z „Foot Truckiem”, jednym z najlepszych, najbardziej prestiżowych kanałów o futbolu w kraju, docieramy do młodszej grupy kibiców piłkarskich w Polsce nie tylko za pośrednictwem filmów na YouTube, ale także aktywnych mediów społecznościowych kanału – powiedział Marcin Schmidt, Senior Marketing Manager Pyszne.pl.
– Zamawianie jedzenia jest nieodłącznym elementem wspólnego oglądania meczów. Dlatego cieszymy się ze współpracy z tak uznana marką jak Pyszne.pl. Wraz z naszym nowym partnerem dostarczymy nie tylko jedzenie, ale także prawdziwe i niezapomniane piłkarskie emocje. Od teraz kanał Foot Truck, dzięki Pyszne.pl, będzie jednym z nielicznych miejsce w Polsce, gdzie kibice będą mieli szansę zdobyć bilety na mecze europejskich Pucharów UEFA – mówi Grzegorz Stańczuk, CEO „Vertical”, wyłącznego brokera kanału Foot Truck.
Pyszne.pl, jako część Just Eat Takeaway.com, jest oficjalnym partnerem UEFA od 2021 roku. Partnerstwo obejmuje takie rozgrywki jak Liga Mistrzów Kobiet i Mężczyzn, Liga Europy czy UEFA EURO Kobiet i Mężczyzn, turnieje młodzieżowe i futsalowe i inne.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing