TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PZU Zdrowie zachęca kobiety do badań w październikowej akcji edukacyjnej #myBREASTfriend

Październik to miesiąc poświęcony walce z nowotworami piersi. PZU Zdrowie rozpoczęło w swoich mediach społecznościowych akcję edukacyjną pod hasłem #myBREASTfriend, w której zachęca kobiety do regularnych badań profilaktycznych.
O autorze
1 min czytania 2023-10-10

Według danych Krajowego Rejestru Nowotworów, co roku ok. 20 tysięcy kobiet w Polsce dowiaduje się, że choruje na raka piersi. Natomiast dane naukowe pokazują, że wykrycie zmiany nowotworowej o jedno stadium wcześniej (w 4-stopniowej skali), zwiększa szanse na wyleczenie aż o jedną czwartą. 

– Rozwój biznesowy łączymy z promocją zdrowia i edukujemy w obszarach, w których się specjalizujemy. Jednym z nich jest właśnie diagnostyka obrazowa, czyli kluczowy aspekt profilaktyki nowotworowej. Badania pokazują, że świadomość społeczna na temat własnego wpływu na zdrowie rośnie, natomiast często brakuje decydującego elementu, jakim jest motywacja. W październiku chcemy ją wzmacniać za pomocą akcji #myBREASTfriend skierowanej do kobiet, a w listopadzie przygotujemy wersję o męskiej profilaktyce – mówi Rozalia Derewenda-Zasłona, kierowniczka Zespołu Komunikacji w PZU Zdrowie. 

Głównym przesłaniem akcji #myBREASTfriend jest to, aby potraktować siebie jak najlepszą przyjaciółkę i podejść do swojego zdrowia z troską, a motywem przewodnim tej komunikacji jest kobieca przyjaźń.

Treści edukacyjne zostały przygotowane w kilku formatach: 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • wideo na temat najczęstszych obaw i argumentów związanych z zaniedbywaniem badań;
  • bazy wiedzy Profilaktyczna Jesień z artykułami poradnikowymi i grafikami instruktażowymi, m.in. na temat samobadania piersi;
  • komunikacji na profilach społecznościowych PZU Zdrowie na Facebooku i Instagramie

– Zdarza się, że nie troszczymy się o siebie tak bardzo, jak o naszych bliskich. Dlatego zachęcamy, aby tej jesieni nieco zmienić perspektywę – nie odkładać badań na później i postawić swoje zdrowie na pierwszym miejscu. Do nagrania promującego akcję zaprosiliśmy nasze koleżanki z PZU Zdrowie, które zapytaliśmy między innymi o to, co powiedziałyby najlepszym przyjaciółkom w odpowiedzi na najczęstsze obawy związane z profilaktyką – wyjaśnia Monika Rąpała, starsza specjalistka ds. komunikacji w PZU Zdrowie, która koordynuje akcję.

W ramach swojej infrastruktury medycznej PZU Zdrowie zapewnia pacjentom dostęp do pracowni diagnostycznych w ponad 30 miastach, gdzie zlokalizowanych jest ponad 40 pracowni. To największa tego typu sieć diagnostyki obrazowej w Polsce. Tylko w tym roku powiększyła się o pracownie w Gdańsku, Krakowie, Białymstoku, Poznaniu, a wkrótce także w Toruniu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PZU Zdrowie jest jednym z największych ogólnopolskich operatorów medycznych. W sieci medycznej PZU Zdrowie jest: 130 placówek własnych, w tym pracownie diagnostyki obrazowej, 2400 placówek partnerskich w 600 miastach w Polsce, infolinia medyczna, portal pacjenta mojePZU oraz Centrum Telemedyczne. PZU Zdrowie zapewnia opiekę zdrowotną w formie ubezpieczeń i abonamentów dla firm oraz klientów indywidualnych i w ramach NFZ.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej o akcji na: https://zdrowie.pzu.pl/profilaktycznajesien